کد خبر: ۱۳۳۵۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
رييس ليگ دسته يک فوتبال کشور گفت: استقلال صنعتي خوزستان تنها در صورتي مي‌تواند ليگ برتري شود که راي کميته انضباطي عليه شهرداري تبريز در استيناف تغيير نکند.
غلامرضا بهروان با بيان اينکه تا وقتي شوراي استيناف احکام قطعي درباره پرونده تباني صادر نکند، نمي‌توان هيچ تيمي را ليگ برتري دانست اظهار کرد: تا استيناف راي قطعي صادر نکند، نمي‌توانيم استقلال خوزستان را ليگ برتري بدانيم. راي کميته‌ انضباطي طبق قانون قابليت اعتراض دارد و بايد ببينيم استيناف چه تصميمي در واکنش به اعتراض‌هاي احتمالي و رسيدگي‌هاي مجدد خواهد داشت.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: اما آنچه از راي بر مي‌آيد، طبق بند يک و با توجه به صحبت‌هاي اسماعيل حسن‌زاده در توضيح راي مبني بر اين که فقط تيم شهرداري تبريز با اعمال يک درجه تخفيف محکوم به بازگشت به ليگ دسته يک است و هيچ رايي درباره ساير تيم‌ها وجود ندارد، بنابراين بنده به عنوان رييس کميته‌ مسابقات ليگ دسته يک به طور طبيعي تيم دوم را جايگزين آن خواهم کرد. اين تيم هم استقلال صنعتي خوزستان است.

وي گفت: در حکم صادر شده تباني منجر به اثر وضعي نتايج تيمي غير از تيم شهرداري تبريز نداشته است. ماده 41 آيين‌نامه انضباطي مي‌گويد شروع جرم يعني اقدام به تباني خودش جرم است. حالا ممکن است يکسري از عوامل تيم‌ها اين جرم را مرتکب شده باشند، اما منتج به تباني نشده باشد بنابراين آن جرم مي‌تواند تاثيري در نتايج و سرنوشت تيم مورد نظر نداشته باشد.

بهروان با بيان اين که از شوراي استيناف درخواست خواهيم کرد تا در کمترين زمان ممکن رسيدگي‌ها را انجام داده و احکام قطعي را صادر کند به ايسنا گفت: تا همين الان برگزاري بازي‌هاي پلي‌آف ليگ برتر به تاخير افتاده و تيم‌هاي دسته يکي واقعا ضرر مي‌کنند. بدترين حالت براي يک تيم شرايطي است که فقط تمرين کند و منتظر باشد بنابراين ما از کميته‌ انضباطي درخواست خواهيم کرد تا پس از دريافت اعتراض هاي احتمالي به احکام صادره، حداکثر ظرف 48 ساعت بررسي‌هايش را انجام دهد تا بازي‌هاي پلي‌آف بيش از اين به تاخير نيفتد. با اين وجود باز هم ما بايد بازي‌هاي پلي‌آف را فشرده‌تر برگزار کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها