کد خبر: ۱۳۳۵۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
دروازه‌بان اسبق تيم استقلال گفت: حالا که استقلال در شرايط حساسي قرار دارد مسئولان بايد به اين تيم نگاهي ملي داشته باشند.
وحيد طالب‌لو در خصوص حضورش در تيم ملي نونهالان، به عنوان مربي و برنامه‌هاي اين تيم اظهار داشت: با توجه به اينکه تيم زير 14 سال راهي 8 تيم آسيا شد و بازي‌هاي نهايي اين تيم سال آينده در خردادماه برگزار مي‌شود، از همين رو فعلا ادامه حضورم در آنجا مشخص نيست اما در طول ماه قرار است 12 روز بازيکنان با هم جمع شوند و به صورت فشرده کار کنند.

به گزارش فارس ، وي در خصوص آخرين شرايط خود اظهار داشت: طبق برنامه‌اي که داشتم امسال تمريناتم را زود شروع کردم و با توجه به حضور 10 روزه‌ام در مشهد، مي‌خواستم جبران آن 10 روز را کرده باشم. فعلا تا اول خرداد ماه با وزنه کار مي‌کنم و پس از آن تمرين دروازه‌باني را هرچه سريعتر آغاز خواهم کرد. قرار است هفته‌اي 3 جلسه تمرين دروازه‌باني و 3 جلسه کار با وزنه را پشت سر بگذارم.

دروازه‌بان سابق تيم استقلال در خصوص پيشنهاداتش از باشگاه ليگ برتري گفت:‌ قبل از اينکه مسابقات امسال به پايان برسد، يکي دو جلسه با دو تيم ليگ برتري داشتم که شرايط خوب پيش رفت و مقرر شد، بعد از پايان رقابت‌ها و مشخص شدن تکليف مربيان آن دو تيم مذاکرات را نهايي کنم. يک تيم شهرستاني و يک تيم تهراني به من پيشنهاد دادند و البته منتظر پيشنهادات جديد هستم تا در آينده شرايط را بررسي کنم.

طالب لو ضمن تبريک به هواداران، مسئولان، بازيکنان و کادر فني تيم استقلال، گفت: اين قهرماني را به همه استقلالي‌ها تبريک مي‌گويم و به اعضاي کادر فني، بازيکنان و مسئولان اين تيم خسته ‌نباشيد مي‌گويم و از مسئولان و فوتبالي‌ها مي‌خواهم که حالا به استقلال، رنگي نگاه نکنند. اين تيم اگر به مرحله بعد صعود کند، نبايد به پاي يک سري افراد خاص نوشته شود و بايد وسيع‌تر و ملي به موضوع نگاه کنيم چون فوتبال ما به اين موفقيت‌ها نياز دارد و اگر به اين شرايط برسيم رونق بيشتري خواهد گرفت. اميدوارم فوتبالي‌ها به استقلال کمک کنند و اين تيم سال آينده يارگيري خوبي داشته باشد و بتواند بعد از سال‌ها مقامي در خور نامش در آسيا کسب کند.

وي در پايان ضمن تشکر از مسئولان فدراسيون گفت: به خاطر جشن قهرماني که گرفته شد از مسئولان فدراسيون و سازمان ليگ تشکر مي‌کنم و انصافا من که در خانه نشسته بودم از برگزاري اين جشن لذت بردم. چندين سال بود که حسرت چنين مراسمي به دل مان مانده بود و اميدوارم اين کار خوب آنها تداوم داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها