کد خبر: ۱۳۳۴۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران، گفت: برانكو ایوانكوویچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال كشورمان نیز در میان گزینه های مد نظر ما برای هدایت تیم پرسپولیس است.

جام ورزشی، محمد رویانیان بامداد سه شنبه در برنامه تلویزیونی 90 افزود: اولویت اعضای كمیته فنی برای انتخاب سرمربی جدید تیم اول ایرانی و بعد پرسپولیسی است كه این انتخاب ما را محدود می كند و البته من هم می خواهم ان دوستان را همراهی و تا حدودی هم خواسته آنها را برآورده كنم.
رویانیان خاطرنشان كرد: اما اگر گزینه ای باشد كه بهترین باشد از این محدودیت خارج می شوم چون باید پاسخ گو مردم باشیم.
وی ادامه داد: الان تیم هایی چون سپاهان و استقلال هم سرمربیشان مشخص نیست و تنها چهار تیم شاید سرمربی خود را مشخص كرده اند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: برخلاف سال گذشته كه سرمربی دیر آمد امسال زمان را رعایت می كنیم وسرمربی را انتخاب می كنیم.
وی تصریح كرد: مطمئن باشید ما دیر تر از سایر تیم سرمربی خود را اعلام نمی كنیم و نمی خواهیم مشكلات سال گذشته برای ما تكرار شود.
وی ادامه داد: مایلی كهن درخشان نیز گزینه های ما هستند و در خصوص دایی باید با باشگاه راه آهن صحبت كنم و همچنین نیم نگاهی به كرانچار دارم كه الان درست نیست با او صحبت كنم زیرا منتظرم نظر سپاهان در رابطه با تمدید قرارداد با او هستم.
رویانیان در رابطه با علی دایی و اختلافاتش با وی گفت: علی دایی هم در میان گزینه های ما قرار دارد. اختلاف نظر من و دایی نمی تواند شرط تصمیم گیری من باشد چون برای یك تیم می خواهم تصمیم بگیرم.
رویانیان اظهار داشت: من زمانی با دایی صحبت كردم كه او هنوز قرارداد خود را با راه آهن امضا نكرده بود و گفتم اگر قرار شد او به پرسپولیس بیاید حتما با مسئولان باشگاه راه آهن هماهنگ می كنیم.
' نمی دانم چرا رییسی كیا مدیرعامل راه آهن می خواهد این حرف ها را بزند اما مطمئن باشید اگر علی دایی را انتخاب كنیم حتما با مسئولان این باشگاه صحبت خواهم كرد.'
وی در خصوص این كه بعضی افراد حاضر در كمیته فنی علاقه به نشستن برروی نیمكت پرسپولیس را دارند، گفت: این حرف شاید درست باشد اما واقعیتی كه در پرسپولیس وجود دارد این است كه اكثر پیشكسوتان نامی فوتبال ایران پرسپولیسی هستند و استقلال هم به اندازه تیم ما چهره ندارد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با اشاره به انتخاب چهار سرمربی در زمان مدیریت او، تصریح كرد: ما چهار مربی در این مدت كم با نظر كمیته فنی انتخاب كردیم كه همه را زیر سئوال بردند حالا ببینید اگر من انتخاب كنم چه مشكلاتی پیش می آید.
وی در پاسخ به این سئوال كه مگر گزینه خارجی در كمیته فنی رد نشده است، گفت: اگر قرار است مدیرعامل، سرمربی تیم را انتخاب كند، بهتر است این سئوال را نكنید.
وی ادامه داد: جهت گیری مدیریت ورزش استفاده از مربی داخلی است كه به حق هم است و ما اگر ضرورت داشته باشد با مربی خارجی صحبت می كنیم. با برانكو صحبت هایی شده است و او در میان گزینه های ما قرار دارد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص این كه آیا سعید شیرینی فصل آینده نیز سرپرست این تیم خواهد بود، گفت: شیرینی، این فصل سرپرست ما بوده اما فصل بعد تغییراتی خواهیم داشت.
رویانیان در رابطه با وضعیت بازیكنان پرسپولیس برای فصل آینده، اظهار داشت: ما اكثر بازیكنان خود را برای فصل بعد می خواهیم و این مساله را به آنها نیز اعلام كردیم. مهدی مهدوی كیا خداحافظی كرده و باید جایگزین او را مشخص كنیم و علی كریمی را هم در حال صحبت با او هستیم.
وی در باره جواد كاظمیان گفت : اظهارات وی در خصوص بدهی باشگاه پرسپولیس درست نیست و نمی خواهم به دلیل برخی مسایلی كه وجود دارد، بیش از این حرف بزنم. به او گفتم به خاطر بعضی مسایل استحقاق این پول را ندارد چون مشكلاتی بوده است.
رویانیان افزود: كاظمیان یكی از بازیكنان با ارزش پرسپولیس بوده اما مشكلاتی وجود داشت كه این حرف را زدم اما همچنان به او احترام می گذارم. این صحبت ها ناشی از چیز دیگری است و اگر استحقاقش را داشته باشد در خدمت او هستیم. تیم ما مشكل مالی دارد و این مساله را باید قبول كنیم.
وی در خصوص بدهی بازیكنان دو فصل قبل پرسپولیس، اظهار داشت: فصل گذشته در زمان دنیزلی بازیكنان را 30 درصد جریمه كردم به خاطره این كه به تیم ضربه وارد شد و این حق من است. آن بازیكنان مستحق جریمه بودند و این حق هواداران است.
وی افزود: اگر حتی بازیكنان این فصل نیز به خاطر نتایج جریمه شوند كار درستی كرده ام و به طور مثال مگر كاظمیان برای پرسپولیس چه كار كرده كه این حرف ها را می زند. امسال با این همه بازیكن آیا حق هواداران باشگاه بود كه چنین نتایجی را بگیریم و ما حق هواداران را خواهیم گرفت.
رویانیان در خصوص وضعیت تیم های پایه باشگاه پرسپولیس، گفت: باید پایه های خود را كه پیش از من از مردم و خانواده پول می گرفتند را ویران می كردم و ما آكادمی خود را راه اندازی خواهیم كرد.
وی در پاسخ به این سئوال كه بازیكنان جدید با چه نظری جذب می شوند، اظهار داشت: سرمربی ما گل محمدی بوده و با او برنامه فصل بعد را هم ریخته بودیم و با كسانی كه كاندیدا هستند،نیز لیست را بررسی كردیم و نظر ها با گل محمدی هماهنگ بود. ما اگر بخواهیم معطل شویم ممكن است به مشكل روبرو شویم
وی با اشاره به اسامی بازیكنان جذب شده برای فصل آینده، گفت: عباس زاده، یونس شاكری، شجاع خلیل زاده و یعقوب كریمی در لیست بازیكنان فصل آینده ما هستند و قرارداد های داخلی امضا شده است. در خرید بازیكنان در تمام دنیا خود باشگاه هم دخیل است و همه اختیارات برعهده سرمربی نیست.
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اظهارات مدیرعامل نفت تهران در خصوص این كه یعقوب كریمی با این باشگاه قرارداد سه ساله داشته و به طور حتم او را جریمه خواهند كرد، خاطرنشان كرد: قرارداد یعقوب كریمی با نفت دو ساله است و برای این مساله شاهد دارد و می تواند آن را در كمیته انضباطی اثبات كند و مسئولان نفت هم او را جریمه كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها