کد خبر: ۱۳۳۳۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از بررسی های صورت گرفته در مورد گزینه های سرمربی گری، نتیجه نهایی جلسه با هیئت مدیره را بزودی اعلام می کنیم.
به گزارش 598،محمد رویانیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر شرایط همه گزینه ها را بررسی می کنیم و مذاکراتی هم با آنها انجام دادیم، درخشان، مایلی، کرانچار و دایی گزینه های ما بودند  و بزودی سرمربی جدید را معرفی می کنیم.



وی درمورد مذاکره با دایی و حضور وی در پرسپولیس گفت:  دایی که در کانادا نبوده که نتوانم با وی صحبت کنم به نظرم مذاکره با دایي غیر حرفه ای نبوده است، هر کسی حق دارد به گزینه های دیگری هم فکر کند یکی از گزینه های ما علی دایی است مسئولان راه آهن نباید ناراحت باشند چون تصمیم گیرنده دایی است، در مورد قرار دادش هم با وی صحبت نکردیم.


 
وی درباره گزینه های دیگر مربیگری افزود: پاسخ راجع به گزینه های سرمربی گری را به پس از اتمام جلسه هیئت مدیره موکول می کنم، نمی خواهم بیش از این دل هواداران را بلرزانم. به نظرم جواب قطعی، هواداران را بیشتر راضی می کند.

رویانیان در مورد نامه بقایی در مورد پایان ماموریتش افزود: بهتر بود آقای بقایی کلمه ی مناسب تری برای اتمام ماموریتم در ستاد سوخت انتخاب می کرد.



مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: به نطرم ابطال معنی خوبی نمی دهد و درست نیست و از بقایی انتظار نداشتیم. من از طرف نهاد ریاست جمهوری به این مسئولیت منصوب شدم و فقط ریاست جمهور می تواند در این مورد تصمیم گیری کند، اما به اعتقاد من استفاده از لفظ ابطال مناسب نبود چرا که من هنوز نمرده ام که حکمم را ابطال کنند بلکه پایان ماموریت واژه مناسب تری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها