کد خبر: ۱۳۳۲۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال ملوان گفت: در ملوان مشکلات کوچک زيادي داريم که ديده نمي‌شود.
احمد آهي در مورد عملکرد ملوان در فصل اخير گفت: نيم‌فصل دوم برايمان مثل کابوس‌ بود. هرچه بود بالاخره به پايان رسيد و تنها شرمنده هواداران شديم. در شروع مسابقات تصور بهتري داشتيم و مردم فکر مي‌کردند نتيجه بهتري کسب کنيم که متاسفانه حاشيه‌ها وارد تيم شد و نتوانستيم نتيجه بگيريم. فکر مي‌کنم پتانسيل ملوان قرار گرفتن بين 6 تيم اول بود.

وي افزود:‌ خيلي‌ها مي‌گفتند مي‌توانيم سهميه آسيا را کسب کنيم اما اين موضوع نياز به پروسه زماني و کار زيربنايي دارد. خيلي از مسائل و مشکلاتمان ديده نمي‌شود. ما حتي زمين براي تمرين خوب نداريم. زمين تمرين ملوان تنها 4 ماه قابل استفاده است. به همين خاطر مصدوميت در بين بازيکنان ما از آذر به بعد زياد مي‌شود و در انجام کارهايمان با مشکل روبرو مي‌شويم.

مدافع ملوان در مورد اينکه چه مقدار از قراردادش را دريافت کرده است عنوان کرد: قبل از بازي با ذوب آهن پرداخت ديگري به ما انجام شد. تاکنون حدود 42 درصد از قراردادم را دريافت کردم که اگر با ماليات و حق فدراسيون حساب کنيم حدود 50 درصد مي‌شود. نگراني نداريم. حسن زاده در تلويزيون اعلام کرد باشگاه‌ها حتما بايد با بازيکنان خود تسويه کنند و تيم‌هايي که بدهي ندارند مي‌توانند در ليگ سال بعد حاضر شوند.

آهي در مورد اينکه هدايتي اعلام کرده قصد کناره‌گيري از فوتبال را دارد گفت: حرکت حسين هدايتي بسيار خوب است. در فوتبالي که مشکلات زيادي وجود دارد هدايتي حضورش بسيار مفيد است. متاسفانه او مي‌خواست ناکامي سالهاي گذشته را در 2 سال جبران کند در صورتي که انجام اين کار حداقل نياز به يک برنامه 3 ساله دارد. به هر حال در اين اوضاع مالي سخت حضور هدايتي به عنوان بخش خصوصي بسيار مفيد است و نبايد با اعمال‌مان اين افراد را پشيمان کنيم.

وي در مورد وضعيت قراردادش با ملوان اظهار داشت: يک سال ديگر با ملوان قرارداد دارم با توجه به اينکه بچه تهران هستم و انزلي نزديک به شهرم است شرايطم در اين تيم خوب است و در ملوان راحت هستم. البته پيشنهاد ديگري دارم اما خودم علاقمند به ماندن در ملوان هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها