کد خبر: ۱۳۳۲۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
اگر بد بودم مي گفتم بد كار كردم اما واقعا اينطور نبود. همه مي گويند مربيگري سليقه اي است اما فكر نمي كنم نبودم ربطي به سليقه داشته باشد

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-انتظار مي رفت در ليست جديد تيم ملي نام ميلاد نوري هم ديده شود اما كارلوس كروش ، هافبك 26 ساله صبا را دعوت نكرد تا او با ناراحتي اين حرفها را به زبان بياورد:« براي من جاي تعجب داشت كه به تيم ملي دعوت نشدم. در چند بازي آخر هم به اعتقاد مربيان و كارشناسان عالي كار كردم حتي كمك هاي كروش هم به ورزشگاه آمدند و بازي ما را از نزديك ديدند اما نمي دانم چطور شد كه نامم در ليست قرار نگرفت. تمام بازي ها يا گل زدم يا پاس گل دادم اما نمي دانم چرا به تيم ملي دعوت نشدم. واقعا جاي تعجب داشت و من نمي دانم چرا اين اتفاق افتاد»

ميلاد نوري در ادامه مي گويد:« با توجه به بازي هايي كه انجام دادم فكر مي كردم در ليست باشم. فوتبال سليقه اي است اما آمار يك بازيكن نشان مي دهد چه شرايطي داشته و آيا آماده است يا نه. از تيمهايي كه پلي افي هستند بازيكن به تيم ملي دعوت شده اما از صبا نه. نمي دانم چرا ولي تعجب آور است. آمارم از تمام هافبك هاي تيم ملي بهتر است و كمتر هافبكي پيدا ئمي شود كه آمار پاس گلهاي مرا داشته باشد. »

ميلاد نوري درباره دعوت از اميد نظري مي گويد:« فكر مي كنم 4 ماه بود ليگ سوئد تعطيل شده بود و بازيكنان استراحت مي كردند. نظري در كشوري بازي مي كند كه فكر مي كنم 3،4 ماه بازي مي كنند و بقيه اش را استراحت و تعطيلي. نمي دانم چطور او به تيم ملي دعوت شده اما من نه. تازه خود نظري در اردوي قبلي گفت بازي هاي مان تمام شده. حالا نمي دانم بازي نظري را كجا ديدند كه دعوتش كردند؟»

ميلاد نوري از ناراحتي اش بابت عدم دعوت به تيم ملي مي گويد:« هر بازيكن ديگري هم جاي من بود ناراحت مي شد. چون واقعا در اردوي قبلي هم خوب كار كردم و حد اقلش اين بود كه مربيان از عملكردم راضي بودند. اگر بد بودم مي گفتم بد كار كردم اما واقعا اينطور نبود. همه مي گويند مربيگري سليقه اي است اما فكر نمي كنم نبودم ربطي به سليقه داشته باشد»

ميلاد نوري فصل آينده در چه تيمي بازي مي كند. او مي گويد:« هنوز براي فصل آينده تصميم نگرفته ام. برنامه دارم تا فصل بعد خيلي بهتر از اين فصل باشم و بتوانم بازي هاي به مراتب بهتري را به نمايش بگذارم. البته چند پيشنهاد  دارم كه فعلا حرفي از انها نمي زنم»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها