کد خبر: ۱۳۳۲۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
ائتلاف ملی مخافان سوریه بیست و سوم ماه جاری میلادی با برگزاری نشستی موضع خود را در خصوص مشارکت و یا عدم مشارکت در کنفرانس بین المللی سوریه، مشخص می‌کند.

به گزارش 598، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری سوریه نیوز، مسئولان ائتلاف ملی مخالفان سوریه اعلام کردند این ائتلاف روز بیست و سوم ماه مه جاری میلادی نشستی را در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌کند که هدف از آن مشخص کردن موضع مخالفان سوریه در خصوص کنفرانس بین المللی است که بنا بر توافق روسیه و آمریکا در خصوص سوریه تشکیل می‌شود.

پیشتر وزیران خارجه آمریکا و روسیه درباره برگزاری کنفرانسی بین المللی در خصوص سوریه در پایان ماه جاری میلادی توافق کردند که این مساله با استقبال گسترده جامعه بین المللی رو به رو شد. اخضر الابراهیمی، فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب به سوریه در این باره اعلام کرد: توافق آمریکا و روسیه اقدامی مهم و اولین گام به سوی حل بحران سوریه است.

یکی از مسئولان ائتلاف مخالفان سوریه که خواست نامش فاش نشود به خبرگزاری رویترز اعلام کرد: در نشست مذکور حاضران درباره انتخاب نخست وزیر جدید ائتلاف مخالفان و سرنوشت غسان هیتو، نخست وزیر کنونی مخالفان بحث و تبادل نظر می‌کند.

آمریکا شرکت مخالفان سوری در کنفرانس مذکور را به متحد شدن مخالفان مشروط کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها