کد خبر: ۱۳۲۹۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
طی چند روز آینده فصل نقل و انتقالات و در واقع دوران آماده سازی برای لیگ سیزدهم شروع می شود ولی با کدام تفکرات؟

جام ورزشی، یک بار دیگر مجبوریم جمله معروف علی دایی "عزیزم اینجا ایرانه" را تکرار کنیم چون غیر از آن راهی نداریم . دو روزی است که لیگ برتر تمام شده و چند روز دیگر فصل نقل و انتقالات و حدود 20 روز دیگر تمرینات آماده سازی تیم ها برای لیگ سیزدهم شروع خواهند شد ولی تقریبا هیچ چیز سر جای خودش نیست.

13تیم باقی مانده از لیگ دوازدهم همراه با گسترش فولاد تبریز 14 تیم مشخص شده لیگ سیزدهم هستند ولی نه دومین تیم صعود کننده مشخص شده و نه تیم های حاضر در Play off مشخص هستند و بالطبع ذوب آهن هم حریف خود را نمی شناسد و لیگ برتر سیزدهم هم از دو تیم باقی مانده اش خبر ندارد!!


ولی ای کاش مشکل فقط همین بود؛ چون در حال حاضر از جمع همین 13 تیم باقی مانده فقط راه آهن (علی دایی) و سایپا (انگین فیرات) سرمربیان فصل آینده خود را می شناسند و بقیه هنوز مشخص نیست با کدام سرمربی وارد چرخه یارگیری و آماده سازی خواهند شد. حتما قرار است دوباره جملات مشمئز کننده ای مثل "این تیم را من نبسته ام" و ... دوباره گوش هایمان را از سوی مربیان ناکام در طول لیگ سیزدهم خراش دهد و در فصل نقل و انتقالات هم شاهد جولان دلال ها با استفاده از مربی نداشتن تیم ها و اعمال سلیقه های دمدمی مزاجانه مدیران باشیم . به به چه خوب لیگ بهتر از این سراغ دارید؟ این سال نکو از همان بهار دچار خزان شده تا بعد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها