کد خبر: ۱۳۲۹۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
هافبک تیم پرسپولیس گفت: «سابقه حضورم در پرسپولیس خیلی از آقایان بیشتر است.»

جام ورزشی؛ جواد کاظمیان درباره نایب قهرمانی تراکتورسازی، ناملایمتی های پرسپولیسی ها، آینده اش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


* درباره نایب قهرمانی در لیگ صحبت کن.
- به نظر من تراکتورسازی نیم فصل دوم بسیار خوب کار کرد. اگر بازی های آسیایی را کنار بگذاریم ما در لیگ عملکرد بسیار مطلوبی داشتیم. من فقط حسرت یک مساله را خوردم و آن هم این بود که با دو امتیاز کمتر نتوانستیم قهرمان شویم. واقعیت این است که هیچ تیمی مثل تراکتورسازی در این فصل تهاجمی بازی نکرد. تیم ما از معدود تیم هایی بود که واقعا از بازی کردن در آن لذت بردم. حتی مواقعی که نتیجه را عقب بودیم هم تهاجمی بازی کردیم. به هر حال کمی بی تجربگی کردیم که قهرمانی را از دست دادیم اما کسب 65 امتیاز هم در نوع خوب بود. این نایب قهرمانی حق مردم تبریز بود و امیدوارم آنها را خوشحال کرده باشیم.


* از رویارویی با پرسپولیس در بازی آخر بگو. سمت گل محمدی هم نرفتی؟
- قرار نبود سمت او بروم. آن کسانی که لازم بود را دیدم. رفقایم را دیدم و با آنها خوش و بش کردم.


* مهرزاد معدنچی گفته یحیی گل محمدی در رختکن خوابیده است. این برای تیم بزرگ پرسپولیس خوب است؟
- من نمی خواهم درباره این آقا نظری بدهم. این مسائل به خودش ربط دارد و من مسائل تیم خودم را دنبال می کنم.


* اما انگار آه تو و امثال تو پرسپولیس را گرفت!
- من برای پرسپولیس آه نکشیدم چون پرسپولیس من را کرد جواد کاظمیان. هواداران من را به اینجا رساندند. متاسفانه پرسپولیسی های واقعی این تیم من، معدنچی، کریمی و مهدوی کیا بودیم اما چه برخوردی با ما شد؟ آن هایی که باعث شدند با ما بدرفتاری شود را به خدا وگذار کردم.


* همان هایی که به خدا واگذار کردی، موفق نبودند؟
- چه بگویم؟ آقایان با آبرو و شخصیت 14 ساله ام بازی کردند اما به خدا قسم بعد از باخت پرسپولیس به سپاهان به خاطر هواداران آنقدر ناراحت شدم که خدا می داند. باور کنید بار کج به منزل نمی رسد. اگر قلب ها صاف و ساده نباشد آن چیزی که باید بشود، نمی شود.


* انگار خیلی دل پری داری؟
- خداراشکر مردم خیلی خوب می توانند قضاوت کنند که چه اتفاقاتی در پرسپولیس امسال رخ داد. گل محمدی ما پرسپولیسی ها را کنار گذاشت اما خوشحالم که جایی آمدم که هوادارانش دوستم دارند و خیلی چیزها به من یاد دادند. اگر در پرسپولیس می ماندم این آقا چه چیزی می خواست یاد من بدهد؟ خدا به من لطف کرد که در نیم فصل دوم باآرامش فوتبالم را دنبال کردم. فقط دلم می سوزد که از بچگی تمام رویایم پرسپولیس بود و حتی از آقایان پرسپولیسی تر هم بودم. سابقه ام در پرسپولیس بسیار بیشتر از آقایان بود و اینطور با من رفتار کردم.


* به نظرت دلیل چنین رفتاری با شما بازیکنان قدیمی چه بود؟
- نمی دانم اما من می گویم که فاصله عرش تا فرض زیاد نیست. عزت و ذلت دست خدا است. گل محمدی یک شبه از به عرش رسید و یک شبه هم به فرش برگشت. نمی خواهم به گذشته برگردم اما هواداران می دانند که فوتبال من تمام نشده و این را در تراکتورسازی ثابت کردم. همین که در هر بازی 70 هزار نفر من را تشویق می کنند برایم کافی است. از تمام هواداران تراکتور هم ممنونم که اینقدر به من لطف داشتند.


* به نظرت این پرسپولیس درست می شود؟
- خیلی مشکل دارد و دلم برای مردم و هواداران می سوزد که چند سال است در حسرت یک قهرمانی مانده اند. این تیم طلسم شده است. چوب نیت های ناپاک را می خورد.


* حالا که گل محمدی از پرسپولیس رفته اگر بخواهند حاضری به پرسپولیس برگردی؟
- با این شرایط اصلا، دوست دارم با آرامش فوتبال بازی کنم و در تبریز خیلی راحتم.


* پس در تراکتور می مانی؟
- باور کنید الان که برای استراحت به تهران آمده ام هم دلم برای تبریز تنگ شده است. مردم تبریز به قدری خونگرم هستند که دل کندن از آنها بسیار دشوار است. من دوست دارم بمانم و صحبت هایی هم انجام شده و فکر نمی کنم مشکلی برای ماندنم در تراکتورسازی وجود داشته باشد.


* لیست جدید تیم ملی هم اعلام شد اما از تراکتورسازی فقط نام دو بازیکن دیده می شود.
- نمی دانم روی چه حسابی بازیکنان به تیم ملی دعوت می شوند. مگر می شود که پرسپولیس 9 بازیکن ملی پوش داشته باشد و تراکتورسازی دو بازیکن؟ استقلال که قهرمان شده تعداد بازیکنانش از پرسپولیس کمتر است. به نظر من از تراکتورسازی باید 6 بازیکن دعوت می شد.


* حقت بود به تیم ملی دعوت شوی؟
- صد درصد حقم بود.
اوج نیوز

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها