کد خبر: ۱۳۲۹۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
هافبک استقلال گفت: «باشگاه برای حفظ قلعه‌نویی باید تلاش کند تا او همچنان در این تیم بماند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقلال بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت نسبتا طولانی، توانست در نیم فصل دوم خودش را به شرایط بازی برساند. خیلی ها انتظار داشتند او برای استقلال بازی کند ولی کیانوش نیمکت نشین شد و امیر قلعه نویی از این بازیکن استفاده نکرد. با این حال رحمتی هیچ وقت نسبت به این موضوع اعتراض نکرد و البته در اردوی استقلال همیشه توسط این مربی مورد تمجید قرار گرفت. کیانوش در مورد نیمکت نشینی اش در استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.


* خیلی ها انتظار داشتند برای استقلال بازی کنی ولی این اتفاق نیفتاد...
- هر فوتبالیستی بعد از مصدومیت تشنه بازی کردن است و می خواهد هر چه سریع تر برگردد. با انگیزه زیادی در تمرینات شرکت می کردم و به عقیده قلعه نویی و بازیکنان استقلال در تمرینات جزو بهترین ها بودم، در ضمن با کمک کادرپزشکی استقلال به خوبی دوران مصدومیتم را پشت سر گذاشتم. از طرفی باشگاه جواد نکونام را جذب کرد و ساموئل هم در استقلال ماند. با حضور این دو بازیکن کار من برای بازی کردن خیلی سخت شد ولی همانطور که گفتم بسیار عالی تمرین کردم.


* نکته مهم این بود که هیچ وقت اعتراض نکردی.
- من همیشه سعی می کنم حرفه ای فکر کنم و فقط به خاطر استقلال سکوت کردم. در تمرینات همیشه آماده بودم ولی به هر حال به تصمیم امیر قلعه نویی احترام گذاشتم. این در حالی است که خیلی ها همیشه از من سوال می کردند که چرا نیمکت نشین هستم.


* با این شرایط حاضری در استقلال بمانی؟
- دوست دارم بمانم ولی باید شرایط را بررسی کنم. اگر همه چیز مثبت باشد اولویت اصلی‌ام استقلال خواهد بود، به هر حال من دوست دارم مثل هر بازیکنی فوتبال بازی کنم.


* در مورد وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان و بازی با الشباب چه صحبتی داری؟
- به هیچ عنوان الشباب را دست کم نمی گیریم. آنها حریف ساده ای نیستند و ما باید هوشیارانه بازی کنیم. امیدوارم در بازی رفت نتیجه لازم را در زمین حریف بگیریم تا بازی برگشت با آرامش بیشتری بازی کنیم.


* استقلال توانایی قهرمانی در آسیا را دارد؟
- تیم ما پتانسیل بالایی دارد و اگر تقویت شود می تواند حتی در آسیا هم به قهرمانی برسد.


* در مورد حرف های قلعه نویی که استقلال را تهدید به جدایی کرده چه نظری داری؟
- او خیلی برای استقلال زحمت کشیده و موفقیت های زیادی به دست آورده است. من معتقدم باشگاه استقلال باید تمام تلاش خود را برای حفظ قلعه نویی انجام دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها