کد خبر: ۱۳۲۸۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
یک روزنامه سعودی 5 روز آینده را برای لبنان سرنوشت‌ساز خواند و نوشت که پرونده تشکیل دولت تا چند روز آینده به سرانجام می‌رسد.

به گزارش 598، خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، منابع سیاسی آگاه در بیروت اعلام کردند که پنج روز آینده روزهای سرنوشت ساز و مهمی در مورد پرونده های داخلی لبنان از جمله تشکیل دولت و قانون انتخابات خواهد بود.

این منبع تاکید کرد که باب هر احتمالی در این راستا باز است، اما نگرانی بزرگ این است که فضای بین المللی و منطقه ای کمکی به ایجاد سازش در داخل این کشور نمی‌کند و هر جریان سیاسی به جایی رسیده که باید تصمیمات خود را هر چند که مشکل باشد، اتخاذ کند.

این منابع تاکید کردند که تمام سلام در روزهای آینده تشکیل و ترکیب دولت جدید خود را اعلام خواهد کرد که دولتی بی طرف خواهد بود و اسامی در آن دیده می‌شود که از احترام در نزد جامعه مدنی لبنان برخوردار هستند و این موضوع می تواند زمینه را برای برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور باز کند.

مقامات سعودی که با دخالت در تعیین نخست وزیر جدید لبنان به دنبال افزایش مداخله های خود در امور داخلی این کشور هستند، در عرصه تشکیل دلت نیز سعی دارند تا بیشترین سطح از منافع خود را به طرف های لبنانی تحمیل کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها