کد خبر: ۱۳۲۸۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
تيتر روزنامه پيروزي پس از قهرماني استقلال عجيب و جنجالي بود.

جام ورزشي؛ «شرم از این قهرمانی! شرم باد!» این تیتری است که روز گذشته روزنامه پیروزی روی جلد خود آورد و حسین قدوسی، سردبیر این روزنامه هم زیر آن را امضا کرد. در این مطلب به نقش پررنگ داور‌ها در قهرمانی استقلال اشاره شده بود. اتفاقی که می‌تواند با واکنش مدیران استقلال همراه باشد.


با این حال حسین قدوسی، مدیر رسانه‌ای استقلال گفت که این قهرمانی شرم‌آور است: «شما ببینید 2 بازی رفت‌وبرگشت با استقلال داور چه بلایی سر پرسپولیس آورد. داورها به راحتی 6 امتیاز را از پرسپولیس گرفتند. در بازی با فولاد هم داور پنالتی به استقلال داد که اصلا درست نبود. شما بگویید اسم این قهرمانی را چه می‌توان گذاشت؟ این قهرمانی شرم‌آور نیست؟ من فکر نمی‌کنم حرف بدی زده باشم.»


التبه او اعتقاد دارد که اشتباهات داوری عمدی نیست: «داوری هم به ضرر استقلال است هم به نفع استقلال. هم به ضرر پرسپولیس است و هم به نفعش. اما اگر‌درصد بگیرید متوجه می‌شوید که داوری‌ها بیشتر به نفع استقلال بوده تا به ضررش. من می‌گویم اشتباهات داوری سهوی بوده اما همه آنها طوری بوده که حالا استقلال را به قهرمانی لیگ برتر برساند.»


با توجه به اینکه قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم است، ممکن است این شائبه به وجود بیاید که تیتر روزنامه پیروزی موضع باشگاه پرسپولیس هم باشد. با این حال او این مسئله را تکذیب کرد: «اصلا همچین حرفی درست نیست. بالاخره هر آدمی می‌تواند جدا از پستی که دارد حرف بزند و مطمئن باشید تیتر روزنامه پیروزی از موضع باشگاه پرسپولیس جدا است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها