کد خبر: ۱۳۲۶۵۰
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
شریعتمداری:
کاندیدای اصلاح طلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا آخرین ساعات مهلت ثبت نام منتظر شدم که آقای هاشمی یا خاتمی برای حضور در عرصه انتخابات پا پیش بگذارند ولی به هر دلیل این اقدام امر میسر نشد و این آقایان اقدام نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد شریعتمداری پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت:  تا آخرین لحظات منتظر ثبت نام آقایان هاشمی یا خاتمی بودم.

وی افزود: یکی از مهمترین روشهای بنده این است که همه تلاش خودم را برای ایجاد وفاق و همدلی و همسویی برای اینکه اندیشیمندان پایه گذار انقلاب و اسلام سرلوحه برنامه هایم باشند را کرده ام.

وی تاکید کرد: همدلی و رفاه یکی از مهمترین برنامه های من بوده است.

شریعتمداری خاطر نشان کرد: در طول مسیر با بداخلاقی هایی مواجه شدیم و علیرغم اینکه رهبری با حضور سلایق اندیشه ها ودیدگاه ها تاکید داشتند. متاسفانه شاهد برخی کج خلقی ها بودیم که شاید باعث عدم حضور آیتالله هاشمی، حجت الاسلام خاتمی و آیت الله ناطق نوری در این انتخابات باشد.

وی با بیان اینکه در سال 63 در دولت نخست وزیری آقای موسوی مشغول به کار بوده است، گفت: رئیس جمهور رئیس قوه مجریه است ما دولتمان دولت اعتدال است و دولت اعتدال تلاشش در جهت رفاه و همدلی است.

شریعتمداری در پاسخ به این سوال که نیروهای امنیتی از صبح در مقابل منزل آقای هاشمی و خاتمی بوده است چطور در این شرایط از دولت اعتدال صحبت می کنید گفت: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم. بعضی افراط گری ها در جامعه امروز ایران مورد قبول نیست اما بهترین ایام  برای سخن گفتن در مورد دولت اعتدال همین ایام است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها