کد خبر: ۱۳۲۶۴۴
زمان انتشار: ۱۷:۱۰     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
رهبر جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد این گروه برای آغاز عملیات آزادسازی بلندی‌های جولان اقدام به تشکیل یک تیپ نظامی می‌کند.

به گزارش 598، خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، گروه جبهه مردمی برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل (PFLP-GC) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رهبری این گروه تصمیم گرفته تا یک تیپ نظامی با هدف آزادسازی اراضی اشغال‌شده توسط صهیونیست‌ها تشکیل دهد.

در این بیانیه آمده است: «اولین و مهمترین مورد، آزاد سازی بلندی‌های جولان (متعلق به سوریه) است.»

این گروه همچنین اعلام کرد که رهبر جبهه مردمی برای آزادی فلسطین این فرصت را در اختیار همه شهروندان سوری قرار می‌دهد تا به عنوان داوطلب در تشکیل گروه مقاومت شرکت کنند.

اقدام این گروه فلسطینی پس از آن صورت می‌گیرد که «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه و «سید حسن نصرالله» رهبر حزب‌الله لبنان در اظهاراتی اعلام کردند که از چنین عملیاتی حمایت می‌کنند.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی به مناسبت بیست‌وپنجمین سالروز آغاز فعالیت رادیو النور گفت: ما در مقاومت لبنان اعلام می‌کنیم که ما در کنار مقاومت مردمی سوریه ایستاده‌ایم و برای آزادی جولان سوریه به آنها کمک و آموزش می‌دهیم.

پیش از این «بشار اسد»، رئیس جمهوری سوریه در نشست خود با کمیته امنیتی این کشور تصمیم گرفت که جبهه جولان را به روی گردان‌های مقاومت مردمی بگشاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها