کد خبر: ۱۳۲۶۴۳
زمان انتشار: ۱۷:۰۶     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
متکی گفت: ما پایبند اصول مصوب ائتلاف و تصمیم‌سازی براساس اتفاق آراء ‌و خروجی داشتن بر اساس نظرسنجی‌ها هستیم.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، مستقر در ستاد انتخابات کشور منوچهر متکی پس از ثبت نام در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در کنفرانس خبری اظهار کرد:‌امیدوارم 24 خرداد حماسه بزرگ ملت ایران با مشارکت گسترده رقم بخورد و من آمدم که از ظرفیت دیپلماسی برای امنیت و رفاه ایرانیان بهره‌برداری کنم.

وی در جواب سوالی مبنی بر این که نامزد نهایی ائئتلاف اکثریت اصولگرایان کیست؟ گفت: تاریخ همه چیز را مشخص می‌کند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود در جلسه دیشب خروجی ائتلاف اصولگرایان تغییر کرده است، گفت: من در این جلسه حضور نداشتم.

متکی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا حضور شما و آقای ابوترابی برای ثبت نام به معنای آغاز اختلاف در ائتلاف اصولگرایان نیست، توضیح داد: امروز آمده‌ام تا پیرامون امر خطیر انتخابات ریاست جمهوری با رسانه‌ها صحبت کنم و فکر می‌کنم پرداختن به این بحث مهمترین ضرورت است.

وی در جواب این سوال که چه زمان در مورد برکناری‌تان از وزارت خارجه توضیح خواهید داد؟ گفت: هر وقت من و آقای احمدی‌نژاد شهروند عادی در کشور شدیم پاسخ خواهم داد.

متکی همچنین در رابطه با این که آیا درست است جامعه روحانیت از شما حمایت نکرده است؟ خاطر نشان کرد: تصمیم‌سازی بر اساس اتفاق آراء و خروجی ائتلاف بر اساس نظرسنجی دو محور مهم اصلی ائتلاف بوده است و با توجه به این دو محور امروز برای ثبت نام به وزارت کشور آمده‌ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها