کد خبر: ۱۳۲۵۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با روندی که در پیش است رقابت‌ها 20 تیرماه آغاز نخواهد شد.

به گزارش 598،فرهاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضور ذوب‌آهن در دیدار پلی‌آف عنوان کرد: صد در صد در لیگ می‌مانیم. کاملاً آماده‌ایم تا در این دیدار به برتری دست یابیم و در لیگ برتر باقی بمانیم این همه تلاش نکردیم که بخواهیم به راحتی لیگ برتر را از دست بدهیم.

وی افزود: مشکلی که وجود دارد برنامه‌ریزی مسابقات است تا هم‌اکنون که مشخص نیست چه تاریخی بازی‌ها برگزار خواهد شد، حداقل یک ماه زمان می‌خواهیم تا بازیکنان ریکاوری داشته باشند و بتوانیم یارگیری انجام دهیم اما هیچکدام از این مسائل در نظر گرفته نمی‌شود.

سرمربی ذوب‌آهن یادآور شد: ما سال گذشته یک سال از کوران مسابقات عقب افتادیم امسال هم به همین گونه خواهد شد هرچه سریعتر باید این تصمیم گرفته شود و زمان دیدار پلی‌آف مشخص شود. خود من دوست دارم لیگ 18 تیمی باقی بماند و صنعت نفت آبادان به دیدار پلی‌آف برود.

کاظمی تأکید کرد: حیف است که لیگ تیم‌هایی همچون آبادان و پیکان را نداشته باشد به نظرم عدم ثبات مدیریت باعث می‌شود چنین مشکلاتی به وجود آید. به هر حال امیدوارم با 18 تیمی باقی ماندن لیگ از حضور آنها نیز استفاده کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد شرایطش خاطرنشان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. از زمانیکه سعدمحمدی مدیرعامل کارخانه شد به علت اینکه خود او فوتبالیست بوده روح فوتبالی به تیم وارد کرده است. ما در 8 بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم و فقط سه گل دریافت کردیم و شکستی نداشتیم.

وی ادامه داد: هز تیمی 2 ماه نیاز به ریکاوری و بدنسازی دارد. با روندی که هم‌اکنون در پیش است فکر نمی‌کنم مسابقات از 20 تیرماه آغاز شود و با 2 ماه تاخیر آغاز شود. باید هرچه سریعتر زمان پلی‌آف مشخص شود و تیم‌ها تکلیف خود را بدانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها