کد خبر: ۱۳۲۵۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
آقای گل لیگ برتر گفت: «استقلال و پرسپولیس با مدیر برنامه هایم صحبت کردند. دوست دارم فصل آینده هم در ملوان بمانم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ سیدجلال رافخایی، در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال توانست با 19 گل به عنوان آقای گلی مسابقات را از آن خود کند.

 

* توانستی با 19 گل عنوان آقای گلی را از آن خود کنی، در این باره صحبت می‌کنی؟
- اول از همه لطف خدا و کمک امام زمان بود که به من این عزت را داد و بعد تلاش تمامی بازیکنان، مربیان و هواداران بود که به من کمک کردند تا توانستم این عنوان را از آن خود کنم. مطمئنم تلاش تنهایی من نبود.


* چند گل از روی نقطه پنالتی زدی؟
- 9 گل از روی نقطه پنالتی زدم، به هرحال پنالتی جزو بازی است و من توانستم تعدادی از گل‌های خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر برسانم.


* در این فصل به استقلال و پرسپولیس گل نزدی. گلزنی به این تیم‌ها حس خاص دیگری ندارد؟
- آنقدر به این دو تیم گل زده‌ام که دیگر فرقی نمی‌کند چند سال هم گل نزنم.


* نتوانستی رکورد 21 گل را بزنی.
- در 2 هفته پایانی من به علت نتوانستم بازی کنم، از لحاظ بدنی در شرایط خوبی بودم و شاید گل هم نمی‌زدم اما شرایط خوبی داشتم که تعداد گل‌هایم را افزایش دهم. قصد داشتم تعداد گل‌های خود را افزایش دهم البته دنبال رکورد زدن نبودم اما می‌خواستم گل‌هایم به بیش از 20 برسد.


* اکثر مهاجمان زمانی که عنوان آقای گلی را کسب می‌کنند، در فصل بعد دچار افت می‌شوند. برای جلوگیری از این موضوع چه تصمیمی داری؟
- اعتقاد دارم عزت دست خداست، تمام تلاش خود را می‌کنم که از مسیر خارج نشوم و هر تیمی که انتخاب می کنم بهترین شرایط را داشته باشم. تمام توان خود را انجام خواهم داد تا بتوانم شرایط خوبی برای فصل آینده داشته باشم.


* درباره شرایط ملوان در این فصل صحبت کن، فصل دشواری را پشت‌سر گذاشتید، سرمربی تیم هم بارها نسبت به مشکلات مالی معترض بود.
- به هرحال هر کس نظر خود را می‌گوید. در نیم فصل اول تمام افراد به خوبی وظایف خود را انجام دادند و همه چیز سر جای خودش بود. زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد یک نفر نمی‌تواند عامل بدبختی باشد بلکه کل مجموعه از بازیکن تا مدیریت اشتباه کرده‌اند. مشکلات به گردن تمام افراد است. ما هم بدشانسی آوردیم و هم بد کار کردیم. بازیکن به نحوی مشکل داشت، از لحاظ فنی مشکل داشتیم و مدیریت نیز مسائلی داشت.


* سهم کدامیک از اینها بیشتر بود؟
- فرقی نمی‌کند. وقتی یک مجموعه هستیم نمی‌توانیم این گونه صحبت کنیم. باید شجاعت و وجدان کاری داشته باشیم و هر کس که کارش با مشکل بوده اعتراف کند. واقعیت گفته شود شیرین‌تر از همه چیز است. وقتی به اشتباه اعتراف شود همه آن را می‌پذیرند.


* قراردادت با ملوان تمام شد، پیشنهادی از تیم‌های دیگر داری یا قصد داری در ملوان بمانی؟
- دوست دارم در ملوان بمانم و تیم خوبی ببندیم. تجربه خوبی در ملوان داشتم و قصد دارم با برطرف کردن مسائل در این تیم بمانم.


* منظورت از مشکلات مسائل مالی است؟
- مسائل مالی بخشی از این موضوع است باید ببینم تیم به شکلی بسته می‌شود. من ملوان را دوست دارم و می‌خواهم اگر تیم قوی‌ای بسته شد، در این تیم بمانم.


* در مورد پیشنهادهای دیگر صحبت می‌کنی؟
- به هرحال هر فوتبالیستی پیشنهاد دارد. این موضوع اهمیتی ندارد که بخواهد ریز شوم.


* استقلال و پرسپولیس هم با تو صحبت کردند؟
- نمی‌خواهم ریز شوم. با مدیر برنامه‌هایم صحبت کردند. او شرایط را در نظر می‌گیرد و پس از آن با من مسائل را در میان می‌گذارند.


* فکر می‌کنی به اردوی تیم ملی دعوت شوی؟
- من در دو هفته پایانی لیگ یک دقیقه هم ندویدم فکر نمی‌کنم با این شرایط به اردوی تیم ملی دعوت شوم به هرحال نظر سرمربی تیم ملی مهم است. مصدومیتم رو به بهبودی است و باید کادر فنی در این باره نظر بدهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها