کد خبر: ۱۳۲۵۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
دلم می‌خواهد سال بعد نیز در استقلال باشم و اولویت اولم حضور در این تیم است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، حنیف عمران‌زاده، مدافع مستحکم استقلال تهران که نزد هواداران این تیم نیز بسیار محبوب است، پس از مراسم قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت:

در آغاز فصل پیشنهاد دیگری داشتی یا فقط با استقلال قرارداد داشتی؟

من آن زمان با استقلال قرارداد داشتم و چند تیم دیگر نیز به من پیشنهاد حضور داده بودند. اولویت اولم حضور در استقلال است.

در استقلال خواهی ماند؟

اگر پول بدهند در استقلال می‌مانم. (باخنده) دلم می‌خواهد سال بعد نیز در استقلال باشم و اولویت اولم حضور در این تیم است. هواداران من را دوست دارند و من نیز این هواداران را به صورت دوطرفه دوست دارم. بعد از حضور در استقلال اولویت بعدی‌ام شموشک است.

داماش گیلان؛ باختید و قهرمانی کمی تلخ شد؟

به هرحال این نتیجه از اتفاقات فوتبال است، تعدادی از بازیکنانمان را برای دیدار مقابل الشباب استراحت داده بودیم و با توجه به اینکه به جشن قهرمانی نزدیک می‌شدیم، بازیکنان مغرور شدند و همین مسئله باعث شد که شکست بخوریم.

جشن قهرمانی؛ چطور برگزار شد؟

جشن بسیار خوبی بود و فکر می‌کنم از اسپانیا الگوبرداری کرده بودند.

ممنوع‌الخروج شده‌اید؛ چرا؟

مالیاتم آمده و متاسفانه چک‌هایم تبدیل به پول نمی‌شود. قول داده‌اند تا یکشنبه پول ما را پرداخت کنند و امیدوارم این یکشنبه به کل هفته تبدیل نشود. چند سایت زده‌اند قرارداد من 700 میلیون تومان است که من با توجه به طلب دو ساله‌ای که از استقلال دارم اعلام کردم قراردادم 700 میلیون تومان است. این موضوع را الان اعلام می‌کنم که فردا اداره مالیات روی سرمان خراب نشود. این 700 میلیون تومان با توجه به طلب دوساله‌ام از استقلال است که پولم را نگرفته‌ام اما مالیات 80 میلیون تومانی‌اش را پرداخت کردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها