کد خبر: ۱۳۲۵۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان کرمان گفت: چهار زمین‌لرزه امروز استان کرمان را لرزاند و این زلزله‌ها خسارتی نداشته است.

به گزارش 598، محسن صالحی‌کرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به وقوع چهار زمین‌لرزه امروز در استان اظهار داشت: بزرگترین این زمین‌لرزه‌ها به بزرگی 4.6 ریشتر صبح امروز در عمق 29 کیلومتری زمین در شهرستان منوجان به وقوع پیوست.

وی گفت: نخستین این زمین‌لرزه‌ها ساعت 22 دقیقه و 12 ثانیه  بامداد امروز به بزرگی 3.1 ریشتر در فاریاب کرمان در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده است.

صالحی‌کرمان بیان کرد: دومین زمین لرزه ساعت شش و 9 دقیقه و 51 ثانیه صبح امروز به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 26 کیلومتری زمین در شهداد کرمان به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: سومین زمین‌لرزه به بزرگی 4.3 ریشتر در عمق 26 کیلومتری زمین ساعت هشت و 28 دقیقه و 17 ثانیه منوجان کرمان را لرزانده است.

صالحی‌کرمانی خاطرنشان کرد: چهارمین و بزرگترین این زمین‌لرزه‌ها به بزرگی 4.6 ریشتر ساعت هشت و 39 دقیقه و 31 ثانیه صبح امروز در موقعیت جغرافیایی 36.69 شمالی و 57.73 شرقی در عمق 29 کیلومتری زمین در شهرستان منوجان رخ داد.

وی با اشاره به اینکه این دومین زمین لرزه‌ای بود که صبح امروز شهرستان  منوجان را لرزاند، یادآور شد: این زمین‌لرزه‌ها خسارتی در پی نداشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها