کد خبر: ۱۳۲۴۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خوشحالم که در این بازی هم توانستم گلزنی کنم و تراکتورسازی هم عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورد.

به گزارش 598،سید مهدی سید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در نیم فصل اول پس از بازی سوم دچار مصدومیت شدم و تا هفته هفتم، هشتم نتوانستم برای تیم تراکتورسازی به میدان بروم. بعد از آن هم آقای اولیویرا معتقد بود دقایق کوتاهی را بازی کنم، در کل در نیم فصل اول در 6،7 مسابقه نتوانستم بازی کنم و اگر در آن مسابقات بازی می‌کردم می‌توانستم به گل‌های زده‌ام اضافه بکنم با این حال کسب آقای گلی را به سید جلال رافخایی تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: به هواداران تبریزی‌ام تبریک می‌گویم که توانستم در آخرین لحظات عنوان نایب قهرمانی لیگ را مجددا بدست بیاورم، هواداران همواره حامی بازیکنان و کادر فنی بودند و دست تک تک آنها را می‌بوسم و اگر قصوری صورت گرفت ما را ببخشند.

این مهاجم تیم تراکتورسازی با اضافه کردن این موضوع که اگر در دیدار مقابل استقلال نتیجه بازی با تساوی به پایان می‌رسید، الان این تیم تراکتورسازی بود که عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد، خاطرنشان کرد: من اعتقاد دارم خدا می‌خواست که استقلال قهرمان شود چرا که ماحصل تلاش 3 تیم تراکتورسازی، استقلال و سپاهان را خدا رقم زد.

سید صالحی در خصوص جدایی اولیویرا از تیم تراکتورسازی گفت: به نظر من اولیویرا یک انسان مهربانی بود و از نظر فنی در سطح مربیان قوی بود که با آنها کار کرده بودم. بازیکنان هم به اندازه کادر فنی زحمت کشیدند تا در نهایت عنوان نایب قهرمانی برای تیم تراکتورسازی به هم بخورد، گرچه معتقدم امسال اگر اتفاقات کوچکی برای تراکتورسازی رقم می‌خورد می‌توانستیم قهرمان شویم. ما بازی‌های خوبی را در لیگ انجام دادیم که مستحق قهرمانی بودیم.

وی افزود: تیم تراکتورسازی با این پتانسیل و هوادارانی که دارد می‌تواند قهرمان لیگ شود و حتی در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

سید صالحی با تاکید بر این موضوع که قراردادش با تیم تراکتورسازی به پایان رسیده است، در خصوص انتخاب تیم جدیدش گفت: تازه دیروز مسابقات لیگ برتر به پایان رسیده و من از این پس با بررسی پیشنهاداتم تیم آینده‌ام را انتخاب خواهم کرد، هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام شاید با تیم تراکتورسازی تمدید قرارداد کنم و شاید هم با تیم جدیدی قرارداد ببندم.

وی در خصوص احتمال بازگشتش به تیم استقلال، گفت: هیچگونه مذاکره‌ای با مدیران این باشگاه نداشتم، جا دارد به دلیل اینکه در مقطعی در این تیم بازی می‌کردم قهرمانی آنها در لیگ برتر را تبریک بگویم، با این حال ما در تیم تراکتورسازی هم سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و من به دلیل اینکه بیش از شروع فصل به هواداران قول داده بودم عنوان آقای گلی را به دست بیاورم و این امر میسر نشد، شرمنده آنها هستم که نتوانستم به وعده‌ام عمل کنم.

سید صالحی اضافه کرد: البته اگر در طول فصل پنالتی‌هایی که به سود ما تمام می‌شد، من می‌زدم به طور یقین آقای گل می‌شدم اما نتوانستم برای تراکتورسازی پنالتی بزنم.

وی در خصوص اینکه چند درصد احتمال دارد در تیم تراکتورسازی بماند، گفت: واقعیت را بخواهید بحث درصد مطرح نیست، از قدیم‌الایام گفتند که انسان پرنده نیست ولی بالانده‌تر از پرنده است. باید ببینیم خداوند چه تقدیری برایم رقم زده است. من سال گذشته قرارداد دو ساله‌ای در سپاهان داشتم و بهترین گلزن آنها بودم از این تیم جدا شدم و الان هم منتظر هستم ببینم شرایط تراکتورسازی چه می‌شود.

سید صالحی با بیان این مطلب اگر توانسته 16 گل بزند، حاصل تلاش سایر بازیکنان از جمله کریمیان، دهنوی، نصرتی، ابراهیمی و ... است، در خصوص احتمال حضورش در اردوی تیم ملی گفت: من لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را ندارم. نزدیک به 2،3 سال است با وجود اینکه سعی می‌کنم در تیم باشگاهی‌ام بازی‌های قابل قبولی را ارائه دهم، اما به تیم ملی دعوت نمی‌شوم و این موضوع را روی قسمت می‌گذارم، شاید قسمتم نیست که پیراهن تیم ملی را بپوشم اما هیچ اعتراضی ندارم. کی‌روش را یک مربی بزرگ و نام آشنا در فوتبال جهان می‌دانم و امیدوارم تیم ملی با مربیگری او به جام جهانی صعود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها