کد خبر: ۱۳۲۱۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
معاون سابق رئیس‌جمهور با بیان اینکه رنگ انتخاباتی بنده سرخ است گفت: من هنوز به گفتمان 3 تیر باور دارم.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور روح‌الله احمدزاده کرمانی معاون سابق رئیس جمهور و استاندار سابق فارس در بدو ورود به ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رنگ انتخاباتی من سرخ است و هدفم تحقق حماسه سیاسی است.

وی افزود: شعارم متناسب با شرایط کنونی انتخاب شده؛ شعارم دولت جوان، عدالت، قانون‌گرایی و وفاق ملی است که این سئوال بر اساس آسیب‌شناسی وضع موجود انتخاب شده است.

احمدزاده در پاسخ به این سئوال که آیا از احمدی‌نژاد در کابینه استفاده می‌کنید ادامه داد: از هر کسی که اهل خرد، اجماع، استفاده از آرای نخبگی و کارشناسی در بدنه کشور و کارهای بزرگ باشد استفاده می‌کنم.

استاندار سابق فارس گفت: انتقادات من به آقای احمدی‌نژاد از جنس انتقادات درون‌گفتمانی است چرا که من هنوز به گفتمان 3 تیر 84 احمدی‌نژاد باور دارم و تلقی من این است که این گفتمان می‌تواند منشأ گفتمان‌سازی مجدد در حوزه ملی و منشأ رأی‌سازی شود.

احمدزاده در پاسخ به سئوالی در مورد حلقه انحرافی گفت: معمولاً در حاشیه همه دولت‌ها در گذشته از دولت شهید رجایی گرفته تا دولت آقای هاشمی و خاتمی و احمدی‌نژاد متأسفانه جریاناتی به وجود آمد که این جریانات با استفاده از ظرفیت قانونی و اختیاراتی که داشته‌اند مبادرت به سوءاستفاده کردند و اندیشه‌های غلط و ناصحیح را ترویج دادند که این موضوع منشأ انحرافاتی شد و نظم عمومی کشور را در حوزه اقتصاد به هم ریخت.

وی در پاسخ به این سئوال که ارتباط شما با علما و مراجع چطور خواهد بود اظهار داشت: باور من این است که نهاد حاکمیت در ایران برآمده از روحانیت است و این ارتباط باید ادامه داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
انتخاب رنگ چه معنایی دارد. باز این چه صیغه ای هست ؟؟!!این انتخاب رنگ جز تفرقه و از بین بردن وحدت و تنش در جامعه چیز دیگری نمیتواند باشد ..مردم و نظام کم در جریان فتنه 88 از انتخاب رنگ ضربه خوردن که حالا آقایان با جسارت تمام رنگ انتخاب میکنن و یارکشی و لشکر کشی میخان راه اندازن ... چرا مسئولین برخورد نمیکنن؟؟؟ کسانی که رنگ انتخاب میکنن مشخص است که خود افراد دورنگی هستند وهمین ملاک برای احراز نشدن صلاحیتشان کافیست شورای محترم نگهبان به دقت رصد کند و ملاک قرار دهد وگرنه با همین انتخاب رنگ اقایان زمینه نفاق و تنش وسست شدن پایه های وحدت در جامعه بیش از فتنه 88 مهیا خواهد شد . هشدار هشدار هشدار به نظر من تمام کسانی که برای خود رنگی انتخاب نموده اند باید رد صلاحیت شوند چون ملاک در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیرنگی حول محور توحید وولایت است نه دورنگی ..... هشدار نگذارید انتخابات به جعبه مداد رنگی تبدیل گردد که بزرگترین خطر است چون دیگر قداست ان از بین خواهد رفت .. برخورد شدید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها