کد خبر: ۱۳۲۰۱۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان با بيان اينکه داماش در آخرين بازي ليگ برتر مهمان استقلال تهران است، گفت: اميدواريم با دست پر از ورزشگاه آزادي بازگرديم.
افشين ناظمي با اشاره به آخرين بازي داماش در رقابت‌هاي ليگ برتر در مقابل استقلال در ورزشگاه آزادي تهران، اظهار کرد: اگر چه اين ديدار از نظر جدولي براي هردو تيم حساسيتي ندارد اما استقلالي‌ها براي کسب سه امتياز به ميدان مي‌آيند تا قهرماني خود را با برد مقابل داماش جشن بگيرند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ما نيز حريف دست و پا بسته‌اي نخواهيم بود و در آخرين بازي سال تلاش مي‌کنيم از حيثيت فوتبال و استان خود دفاع کنيم و با موفقيت از اين ديدار خارج شويم.

سرمربي داماش گيلان با بيان اينکه تمام تلاش خود را براي ارائه يک بازي جوانمردانه و تماشاگر پسند در مقابل استقلال انجام مي‌دهيم، اذعان کرد: در کنار اينها سعي مي‌کنيم فوتبال زيبايي را به نمايش بگذاريم تا تماشاگراني که در ورزشگاه حضور دارند و نيز آنهايي که از تلويزيون اين مسابقه را دنبال مي‌کنند از تماشاي اين بازي لذت ببرند.

وي درباره پيش‌بيني خود از اين ديدار، افزود: پيش‌بيني نتيجه بازي سخت است اما اميدوارم با دست پر ورزشگاه آزادي تهران را ترک کنيم و با کسب امتياز به رشت بازگرديم.

ناظمي درباره غايبان داماش در برابر استقلال، تصريح کرد: محمد مختاري را به دليل محروميت در اين ديدار غايب هستند اما ديگر نفرات خود را به همراه داريم.

وي با اشاره به اينکه امسال فصل پرتنشي را پشت سر گذاشتيم، خاطرنشان کرد: هواداران به خوبي در روزهاي سخت ما را مورد حمايت قرار دادند و اميدواريم فصل آينده روزهاي خوشي در انتظار آنها و داماش باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها