کد خبر: ۱۳۲۰۰۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
تمرين روز چهارشنبه تيم فوتبال استقلال در حالي برگزار شد که فتح الله‌زاده و رسولي‌نژاد قبل از نزديک نظاره‌گر تمرين آبي‌ها شدند.
به گزارش مهر، تمرين امروز چهارشنبه تيم فوتبال استقلال امروز از ساعت 17:30 در زمين شماره دو ورزشگاه آزادي برگزار شد که حاشيه‌هاي آن به شرح زير است:

* احمد رسولي‌نژاد، عضو هيات مديره باشگاه و علي فتح الله‌زاده قبل از تمرين در زمين شماره دو آزادي حضور يافتند و پس از روبوسي با کادر فني در کنار آنها نشستند و تمرين را تماشا کردند.

* سياوش اکبرپور که در تمرين روز گذشته غايب بود امروز حاضر بود.

* مهدي رحمتي با 20 دقيقه تاخير در تمرين حاضر شد. مجتبي جباري هم با 25 دقيقه تاخير خود را به تمرين رساند.

* از تمرين امروز استقلال استقبال نسبتا خوبي شد به طوري که 150 تماشاگر در کنار زمين شماره دو آزادي حضور يافتند. البته آنها پشت درب‌هاي مجموعه ورزشي آزادي مانده بودند که با وساطت ماجدي به داخل مجموعه راه يافتند.

* امير قلعه‌نويي در تمرين امروز استقلال پا به پاي بازيکنان تمرين کرد.

* شاهرخ بياني، مهدي فنوني‌زاده، سيروس دين محمدي و منصور پورحيدري مثل روزهاي گذشته از نزديک تمرينات را نظاره گر بودند.

* هواداران استقلال با ديدن امير قلعه نويي دور وي حلقه زدند و از او خواستند در استقلال ماندني شود. آنها خطاب به قلعه نويي عنوان کردند که تنها کسي که مي تواند اين تيم را قهرمان کند وي است.

* در گوشه اي از زمين يک بنر در حمايت از سرمربي تيم نصب شده بود که روي آن نوشته شده بود: "فتح کاپ آسيا فقط با امير قلعه نويي"

* در ابتداي تمرين قلع نويي پنج دقيقه صحبت کرد و از آنها خواست مقابل داماش خوب بازي کنند و کاري به اين که از قبل قهرمان شده بودند نداشته باشند. قلعه نويي همچنيني خطاب به آنها گفت: اين بازي مي تواند يک پيش بازي خوب براي بازي با الشباب باشد. بايد با پيروزي به استقبال آن برويم و جشن هواداران را پررنگ تر کنيم." پس از آن بازيکنان خود را گرم کردند و به بازي آقا وسط پرداختند که خود قلعه نويي هم با آنها بازي مي کرد. پس از آن کارهاي تاکتيکي زير نظر سرمربي تيم برگزار شد.

* فتح الله زاده با حضور در بين هواداران با آنها عکس يادگاري گرفت و مورد تشويق قرار گرفت. يک فرد معلول هم که در تمرين استقلال حاضر شده بود با مديرعامل باشگاه عکس يادگاري گرفت.

* فرهاد پورغلامي مربي سابق تيم فوتبال ملوان بندر انزلي بر سر تمرين استقلال حاضر شد و با ماجدي به گفتگو پرداخت.

* جواد نکونام و علي فتح الله زاده براي دقايقي در گوشه اي به طور خصوص با يکديگر گفتگو کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها