کد خبر: ۱۳۱۹۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربی استقلال هرچند پس از آشتی رحمتی با نکونام بسیار خوشحال است اما نگران از قهر جديد شاگردانش است!

جام ورزشی؛ آشتي جواد نکونام و مهدي رحمتي سوژه داغي براي رسانه‌ها بود. اين موضوع حتي به برنامه عادل فردوسي‌پور هم کشيده شد تا رحمتي از مشکلش با نکونام و اين‌که چه شد او با جواد قهر کرده سخن بگويد.


رحمتي که در ميان صحبت‌هايش اسمي از کسي نبرد اعلام کرد: «يکي از دوستان صحبت‌هايي از من به جواد گفت که متاسفانه باعث به وجود آمدن مشکل شد.» عادل فردوسي‌پور هم نام اميرحسن صادقي را به زبان آورد اما رحمتي در اين‌باره صحبتي نکرد.


حتي يک‌بار هم وقتي صحنه‌اي از فرياد رحمتي بر سر بازيکنان در استوديو 90 پخش مي‌شد، مجري برنامه پرسيد: «اينجا بر سر اميرحسين صادقي فرياد مي‌زني؟» که باز هم رحمتي صحبتي از اين بازيکن نکرد.


همه‌چيز بازمي‌گردد به بازي استقلال و گهر؛ ديداري که در دورود برگزار شد و نکونام مي‌خواست کاپيتان شود اما رحمتي بازوبند را بست تا جرقه اختلافات با نکونام زده شود. در اين بين رحمتي يکي از بازيکنان را مقصر مي‌داند؛ همان بازيکني که مدعي است اخبار تيم را به يکي از سايت‌ها مي‌دهد و اختلافش با نکونام را هم همين بازيکن افشا کرده است.


در اين‌باره شنيده شده رحمتي، اميرحسين صادقي را مقصر مي‌داند و حتي اين روزها با او قهر هم هست و به شدت از او گلايه دارد. شايد اين موضوع تا پس از بازي استقلال و الشباب از سوي رحمتي تاييد نشود اما او اين روزها و پس از آشتي با نکونام مشکلاتي با صادقي پيدا کرده و آشتي او با کاپيتان تيم ملي يک قهر ديگر را در پي داشته است.


البته رحمتي در قهر با نکونام شخص سومي را مقصر مي‌دانست اما اين‌بار پاي شخص سومي در ميان نيست و مشکل او با صادقي رودرروست. امير قلعه‌نويي، سرمربي استقلال پس از قهر رحمتي و نکونام به شدت نگران شد. شايد او معتقد بود اختلاف 2 بازيکن تاثيرگذار تيمش، آبي‌پوشان را به حاشيه مي‌برد و از قهرماني و موفقيت در آسيا دور مي‌کند اما رحمتي و نکونام نگذاشتند اختلافشان نتايج تيم را تحت‌تاثير قرار دهد.


پس از آشتي آن‌ها نيز قلعه‌نويي خوشحالي‌اش را بيان کرد اما اين‌بار او بار ديگر نگران اختلافات ديگري است چراکه استقلال 2 بازي حساس با الشباب پيش رو دارد و اگر احيانا بار ديگر اين اختلافات حاشيه ديگري براي تيم بسازد، اين تيم متضرر خواهد شد.
خراسان

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها