کد خبر: ۱۳۱۹۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربی تیم استقلال گفت: «تماشاگران در بازی روز جمعه شاهد بازی خوبی خواهند بود.»

جام ورزشی؛ امیر قلعه نویی درباره بازی روز جمعه تیمش مقابل داماش اظهار داشت: «خیلی خوشحالم که در روزی با داماش بازی می کنیم که نه ما استرس داریم و نه آنها. استقلال پس از پیروزی مقابل فولاد در اهواز قهرمانی اش قطعی شد و داماش هم بعد از اینکه سپاهان را در رشت شکست دادند، در لیگ برتر ماندنی شدند.»


وی ادامه داد: «مطمئن هستم روز جمعه شاهد بازی خوبی از دو تیم خواهیم بود چون داماش یک تیم با برنامه و دارای بازیکنان بسیار خوب است. تماشاگرانی هم که در روز جمعه به ورزشگاه آزادی می آیند از دیدن یک فوتبال جذاب لذت خواهند برد.»


سرمربی استقلال افزود: «حتما می دانید که مادر مرحوم من اهل رشت بود و در گذشت او که عزیزترین فرد زندگی من محسوب می شد در سال 91 بدترین خاطره ام می باشد. خوشحالم که جشن قهرمانی لیگ برتر در بازی با داماش یعنی تیم شهر مادری ام برگزار می شود.من در رشت دوستان زیادی در میان اصحاب رسانه، مربیان و پیشکسوتان فوتبال دارم. امید هرندی، 30 سال قبل با من در تیم ملی جوانان همبازی بود و این دوستی 30 ساله تا به امروز ادامه یافته است. هرندی در این فصل، از داماش یک تیم بسیار خوب ساخته بود که در مسابقه تدارکاتی قبل از آغاز فصل هم با استقلال روبرو شد و آنجا من دیدم که چه تیم جوان و تاکتیکی ساخته است. البته مشکلات مالی اجازه نداد که داماشی ها به حقشان برسند وگرنه آنها می توانسند در بالای جدول و حتی برای کسب سهمیه آسیایی رقابت کنند. با این وجود خوشحالم که تیم دوست داشتنی شهر مادری ام در اواخر فصل با درایت مسئولانش و افشین ناظمی و مازیار ربیعی فرد که  از دوستان قدیمی من هستند توانستند در لیگ برتر بمانند.»


قلعه نویی خاطرنشان کرد: «در بازی روز جمعه؛ استقلال و داماش نیازی به امتیاز ندارند اما شعار اصلی این دو تیم آبی پوش انجام بازی تاکتیکی و تهاجمی است و به همین دلیل مطمئن هستم همه تماشاگرانی که روز جمعه به آزادی می آیند یکی از زیباترین بازی های لیگ دوازدهم را در روزی که ما می خواهیم جشن قهرمانی بگیریم شاهد خواهند بود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها