کد خبر: ۱۳۱۹۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم شیرازی سرخپوشان امیدوار است که علی کریمی تصمیمش را عوض کند.

جام ورزشی؛ غلامرضا رضایی بعد از بازی با سپاهان بیشتر از همه پرسپولیسی‌ها گریه کرد. در این بازی دو پاس گل به انصاری‌فرد و نوری داد، اما هر دو بار سپاهان به بازی برگشت و در ضربات پنالتی قهرمان جام حذفی شد. رضایی گفت آخرین بار 12 سال قبل بخاطر فوتبال گریه کرده بود.


* یکشنبه تلخی برای پرسپولیس بود.
- اگر اشتباه نکنم بعد از 12 سال به خاطر فوتبال گریه کردم. آخرین بار در رده نونهالان بود که در یک بازی اتفاقاتی افتاد که باعث شد گریه کنم.


* در مورد انتقادهایی که از یحیی گل‌محمدی می‌شود چه نظری داری؟
- گل‌محمدی به هیچ عنوان دوست نداشت که شکست بخورد و زحمت خودش را کشید. او می‌خواست بهترین تصمیم‌ها را بگیرد و اگر برنده می‌شدیم همه نظرها در موردش 180 درجه فرق می‌کرد.


* خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس یک مربی بزرگ می‌خواهد و نباید یحیی گل‌محمدی بماند.
- گل‌محمدی در پرسپولیس بد نتیجه نگرفت و شما دیدید که در لیگ برتر و در نیم‌فصل دوم فقط یک باخت آوردیم. در مورد سرمربی هم باشگاه تصمیم می‌گیرد ولی فراز و نشیب در فوتبال برای هر تیمی وجود دارد.


* چرا بازیکنان پرسپولیس هنگام خداحافظی مهدوی‌کیا او را تنها گذاشتند؟
- بعد از شکست و آن شرایط تلخی که به وجود آمد، من فکر نمی‌کردم که مهدوی‌کیا دور افتخار بزند. همه ما هم به خاطر باخت و هم به خاطر اینکه آقا مهدی را خوشحال نکردیم ناراحت بودیم. مهدوی‌کیا و کریمی باید در یک مراسم بسیار با شکوه از دنیا فوتبال خداحافظی کنند.


* تصور می‌کردی کریمی خداحافظی کند؟
- اصلا تصور نمی‌کردم و امیدوارم او تصمیمش را عوض کند. واقعا نمی‌دانم چه بگویم.


* فصل بعد در پرسپولیس می‌مانی؟
- من از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارم ولی اولویت اولم پرسپولیس است. در این سال‌ها خیلی در پرسپولیس سختی کشیدیم و دوست دارم با این تیم قهرمان شوم ولی در مورد فصل آینده هنوز چیزی معلوم نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها