کد خبر: ۱۳۱۹۳۶
زمان انتشار: ۱۶:۴۸     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
سعيد جابري انصاري دبير ستاد حمايت و صيانت از محصولات فرهنگي: خدمات بانک صادرات در نمایشگاه کتاب قابل تقدیر است./ نادر قد‌یانی رئیس اتحادیه ناشران و کتابفر‌وشان تهران: عملکرد بانک صادرات در حمایت و ارائه لوح تقدیر به ناشران قابل تقدیر است/ دکتر تورانیان؛ عضو هیات مدیره انجمن ناشران: بانک صادرات مورد علاقه من است
به گزارش 598 به نقل از بولتن نیوز ، بانک صادرات ایران امسال نیز در نمایشگاه کتاب خوش درخشید و برای ششمین سال متوالی، با هدف فرهنگ سازی در امرکتاب خوانی، کمک به ناشران کتاب و ارائه خدمات بانکی به اقشار فرهنگی و دانشجویان، خدمات گسترده بانکی را در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارائه داده است.




بانک صادرات از طریق 3 هزار دستگاه کارت خوان که در غرفه ها دایر شده، 36 دستگاه  خودپرداز، و20 باجه بانکی و ارزی، و حضور 300 تن از کارکنان بانک، خدمات گسترده ای را برای مشتریان و ناشران، دانشجویان و بازدید کنندگان در سراسر نمایشگاه کتاب تهران ایجاد کرده است.
نظرسنجی صورت گرفته توسط باجه اطلاع رسانی و نظرسنجی بانک صادرات ایران حاضر در نمایشگاه کتاب، نشان می دهد که 96.8 درصد مشتریان، بازدید کنندگان و ناشران کتاب که در نمایشگاه حضور داشته اند، از نحوه ارائه خدمات گسترده بانک صادرات در نمایشگاه کتاب رضایت داشته اند.
 بانک صادرات، در محل نمایشگاه کتاب از طریق 20 باجه که در سطح نمایشگاه پراکنده است، علاوه بر دریافت و پرداخت، افتتاح حساب و دریافت فروش روزانه ناشران و واریز آن به حساب ناشران، خدمات متناسب با نیاز مشتریان نمایشگاه را ارائه می دهد.
همچنین امکان ارائه خدمات otp یا دستگاه رمزیاب ، همراه بانک و پرداخت اقساط بانکی، قبوض، بررسی مبالغ چک ها و... نیز در باجه های بانک صادرات فراهم شده است تا ناشران و مشتریان حاضر در نمایشگاه بتوانند در طول برگزاری نمایشگاه، امور بانکی مورد نظر خود را انجام دهند.  
یک باجه صرافی سپهر، تبدیل ریال به ارز و ارز به ریال به نرخ اعلام شده بانک مرکزی به صرافی ها را انجام می دهد.
همچنین غرفه کودک و نوجوان، به ارائه هدیه به کودکان، نقاشی کودکان و آشنایی با خدمات بانکی و امور کتاب و کتاب خوانی مشغول است.
بانک صادرات در طرح ارائه بن کارت کتاب که برای دانشجویان و اهالی فرهنگ در نظر گرفته شده در 230 شعب منتخب، در حال ارائه بن کارت به متقاضیان است.
وزارت ارشاد در این طرح برای دانشجویان و اهالی فرهنگ، از طریق ثبت نام و دریافت کد رهگیری، یارانه در نظر گرفته است. دانشجویان با ارائه کد رهگیری و کارت دانشجویی و مبلغ 25 هزار تومان به بانک صادرات،  بن کارت با مبلغ 50 هزار تومانی را دریافت می کنند که 25 هزار تومان آن یارانه دولتی است.
دکتر علی اسماعیلی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از نمایشگاه کتاب و تقدیر از خدمات گسترده بانک صادرات در این نمایشگاه گفت: عملکرد بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جهادگرانه است.
سعيد جابري انصاري دبير ستاد حمايت و صيانت از محصولات فرهنگي، هنري و مشاور ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری نیز از خدمات بانک صادرات در نمایشگاه کتاب تقدیرو تجلیل کرده است.
همچنین آقای نادر قد‌یانی مدیر مسئول انتشارات قد‌یانی و رئیس اتحادیه ناشران و کتابفر‌وشان تهران در دیدار با مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات، از عملکرد بانک در حمایت و ارائه لوح تقدیر به ناشران برتر و نمونه تشکر کرده است
دکتر تورانیان؛ عضو هیات مدیره انجمن ناشران نیز در بازدید از نمایشگاه کتاب  گفته است که بانک صادرات مورد علاقه من است

پیشرو مدیرعامل بانک صادرات: حضور گسترده در نمایشگاه کتاب، افتخار بانک صادرات درخدمت به فرهنگ و ناشران کتاب است

مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران صبح روز چهارشنبه 18 اردیبهشت از نمایشگاه کتاب تهران و سالن بانک صادرات بازدید کرد.
وی در گفت و گو با خبرنگار ما، در حاشیه بازدید  از غرفه های  نمایشگاه کتاب در مورد نحوه برگزاری نمایشگاه و خدمات بانک صادرات به این نمایشگاه و غرفه داران و بازدیدکنندگان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب، حرکت بزرگی است که هر ساله در عرصه فرهنگ و پژوهش و کتاب و کتاب خوانی صورت می گیرد و خدمات مختلفی را در جهت گسترش فرهنگ کتاب خوانی،به مردم، دانشجویان واهالی فرهنگ و دانشگاهیان ارائه می دهد.
وی تصریح کرد: بانک صادرات نیز در کنار این رخداد بزرگ فرهنگی، خدمات بانکی به ناشران و اهل فرهنگ و بازدید کنندگان ارائه می دهد و این کار بزرگ خدمتی است که هر ساله ارائه می شود و خدمت به بخش کتاب و کتاب خوانی کشور، از افتخارات بانک صادرات است
وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب از رخدادهای بزرگ فرهنگی کشور محسوب می شود که هرساله برگزار می شود و مقام معظم رهبری نیز از نمایشگاه بازدید دارند و فعالان عرصه فرهنگ کشور را مورد توجه قرار می دهند.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه،علاوه بر ناشران کتاب، وزارت ارشاد، دانشگاه ها،  رسانه ها و اهالی فرهنگ و نویسندگان و...  در ارائه خدمات به مردم و دانشجویان و اهالی علم و فرهنگ کشور فعال هستند.
مهندس پیشرو با اشاره به خدمات خاص بانک صادرات به فرهنگیان و نمایشگاه کتاب و دانشجویان گفت: بانک صادرات ایران نیز هر سال در ارائه خدمات به نمایشگاه کتاب، پیش قدم بوده و با پشتیبانی خدمات گسترده و بزرگی  که برای ارائه خدمت به نمایشگاه ارائه داده  حدود 3 هزار دستگاه کارت خوان،  36 دستگاه خودپرداز و 20 باجه فعال دریافت و پرداخت بانکی در محل نمایشگاه، سالن ها و غرفه های مختلف ایجاد کرده است.
وی افزود: ناشران و فروشندگان کتاب در غرفه خود هر روز از طریق کارت خوان ها، به راحتی به مشتریان و بازدید کنندگان خدمات می دهند. دانشجویان  از بن کتاب که از یارانه برخوردار است استفاده می کنند. ناشران و غرفه ها مبالغ در یافت و پرداخت پول و انتقال به حساب های مورد نظر خود را از طریق باجه های بانک صادرات انجام می دهندو بازدید کنندگان از طریق باجه های بانک صادرات، پول مورد نظر خود را از حساب های خود دریافت می کنند.
پیشرو اظهار داشت: کارت ها و بن کارت های دانشجویان و اهل فرهنگ  که همراه با یارانه است  را در باجه های بانک صادرات عملیاتی می کنیم و بانک صادرات این افتخار را داشته که هر سال این خدمات را به دانشجویان گرامی و ناشران ارائه دهد.
وی با گفتن خداقوت و خسته نباشید به کارکنان پر تلاش بانک  صادرات افزود: در این مدت نزدیک به دو هفته برگزاری کتاب و روزهای و بعد از برگزاری نمایشگاه که کار نصب و راه اندازی تجهیزات و باجه و غرفه ها و کارت ها و جمع آوری آن انجام می شود،  حدود 300 نفر از کارکنان بانک صادرات به صورت شبانه روزی تلاش گسترده ای برای ارائه این گونه خدمات دارند .
وی افزود: تدارکاتی به اندازه یک سرپرستی فعال در یک منطقه بانکی کشور، در نمایشگاه کتاب  ارائه شده است و  دستگاه های کارت خوان یا پوز، کالاها، تجهیزات و کاغذ و رول و و... دپو شده  تانیاز مشتریان و بازدید کنندگان در نمایشگاه تامین شود.
وی ادامه داد: بانک صادرات حتی برای بخش کودکان و نوجوانان غرفه سرگرمی و تفریحی با ارائه هدیه  و امکان نقاشی کودکان را فراهم کرده تا کودکان و نوجوانان نیز با امور فرهنگی و کتاب و خدمات بانکی آشنا شوند.   
مهندس پیشرو تاکید کرد: با حضور خود در نمایشگاه کتاب، از نزدیک از همکاران خود در بانک صادرات تشکر می کنیم و خدا قوت می گوییم
همکاران ما  در این مساحت محدود و کوچک توانسته اند حدود 3 هزار دستگاه پوز یاکارت خوان را نصب کنند و بدون مشکل و تداخل این سرویس ارائه شده  و کار می کند که در نوع خود کار بزرگی محسوب می شود. زیرا این تعداد کارت خوان و خدمات مختلف بانکی برای چند روز، نیاز به تدارک و برنامه ریزی و تلاش همکاران دارد و نشان دهنده سرعت بالای کار و تلاش کارکنان بانک صادرات است.
همچنین لازم است از رسانه ها و خبرنگارانی که پوشش خبری می دهند و این رخداد بزرگ فرهنگی کشور را منعکس می کنند، تشکر کنیم
همکاران ما که در نمایشگاه کتاب حضور دارند، حدود 300 نفر شامل 120 نفر از منطقه مرکز و  180 نفر از سرپرستی غرب تهران هستند که 50 نفر مسوول انتظامات هستند که برای پول رسانی، نگهبانی و... شبانه روز سرگرم ارائه خدمت می باشند.  
تیم های فعال در بخش آی تی و پشتیبانی و خدمات سیار نیز به طور مستمر سرگرم خدمات دهی به غرفه ها و بازدیدکنندگان هستند و مشتریان در نمایشگاه نیز می توانند کلیه خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند.  

مهلت توزیع کارت های الکترونیکی خرید کتب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تمدید شد

بانك صادرات ايران در راستاي رفاه و رضايت مندي بيشتر دانشجويان مهلت صدور بن كارت الكترونيكي بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران را تا تاريخ 20 ارديبهشت ماه سال جاري تمديد كرد.
به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، اين بانك با هدف افزايش رفاه و رضايت مندي دانشجويان مهلت صدور بن كارت هاي الكترونيكي را تا تاريخ 20 ارديبهشت ماه سال جاري تمديد كرده است. براين اساس دانشجوياني كه در مهلت مقرر در سايت اينترنتي WWW.TIBF.NET ثبت نام نموده اند مي توانند ضمن مراجعه به شعب منتخب كه ليست آنها در وب سايت اين بانك به نشاني www.bsi.ir درج شده است نسبت به دريافت كارت الكترونيكي اقدام نمايند.
شايان ذكر اين بانك به عنوان تنها بانك ارايه دهنده خدمات مالي و بانكي در راستاي انجام تعهدات اجتماعي و فرهنگي خود در بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران نسبت به استقرار 20 باجه و شعبه موقت، نصب 2700 دستگاه پايانه فروش در غرفه ها، 30 دستگاه خودپرداز سيار و بكارگيري حدود 300 نفر از كاركنان توانمند خود اقدام نموده است.          
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها