کد خبر: ۱۳۱۹۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
یک منبع نزدیک به قلعه نویی فاش کرد که او فقط دلگیر است و از استقلال هیج کجا نمی رود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ از سوژه های قابل ملاحظه این روزهای فوتبال ایران، بحث جدایی امیر قلعه نویی از استقلال است. حتی در طول یکی دو روز گذشته منبابع رسمی و غیر رسمی هم در این خصوص صحبت کرده اند تا جایی که معاونین باشگاه استقلال هم خبر از جدایی وی در پایان بازی برگشت با الشباب داده اند.


از طرف دیگر شنیده ها حاکی از آن است که دو تیم خوب اماراتی که العین و الوصل باشند هم خواهان به خدمت گرفتن سرمربی پر افتخار استقلالی ها هستند.


اما در همین رابطه، یک منبع نزدیک به قلعه نویی فاش کرد که وی تنها قدری دلگیر است و دل شکسته وگرنه به هیچ وجه قصد جدایی از استقلال را ندارد. این مقام که مایل به افشای نامش نبود ادامه داد: «البته قلعه نویی بهترین مربی ایران است که شکی در آن نیست که اگر قصد جدائی از استقلال را داشته باشد همه تیم های لیگی خواهان به خدمت گرفتنش هستند. چون او با کسب 7 قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی هیچ رقیب و همتائی ندارد. اما امیر عاشق استقلال است و از استقلال نخواهد رفت مگر آنکه شرایط خیلی برایش سخت و عرصه به او تنگ باشد.»


این فرد آگاه اضافه کرد: «مطمئن باشید که قلعه نوعی فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود چرا که دو هدف بزرگ را در استقلال دنبال می کند. هدف اول تکرار قهرمانی با استقلال و تکرار رکورد خودش در این تیم و هدف دومش نیز رسیدن با استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا. کاری که آخرین بار مرحوم ناصر حجازی در سال 78 موفق به انجام آن شده بود.»
ایستگاه ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها