کد خبر: ۱۳۱۷۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی امروز (چهارشنبه) نشست مشترکی را با حضور معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی برگزار می‌کنند.

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، در این نشست که در مقر اتحادیه عرب در قاهره برگزار می‌شود، حاضران در خصوص مساله فلسطین، سوریه و همچنین جزایر سه گانه ایرانی خلیج فارس گفت‌وگو می‌کنند.

این نشست با حضور محمد صبیح، معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی و عبدالله عالم، معاون دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در امور سیاسی برگزار می‌شود.

در این نشست همچنین در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی دو سازمان در خصوص اجرای توصیه‌های دور دوم نشست کمیته مشترک اتحادیه عرب و سازمان همکاری‌های اسلامی که ماه فوریه در جده برگزار شد، بحث خواهد شد.

همچنین درباره توافق بر سر اقداماتی برای هماهنگی میان دو سازمان در اقداماتشان برای حمایت از مساله فلسطین و پیگیری آخرین تحولات سوریه، لیبی و جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس رایزنی می‌شود.

همچنین قرار است در این نشست به همکاری و هماهنگی میان دو سازمان در خصوص رویارویی با هرگونه تلاش برای توهین به عقاید اسلامی، حمایت از مذاکره میان ادیان و فرهنگ‌ها، مبارزه با تروریسم و جنایات سازماندهی شده و نیز همکاری دو سازمان در عرصه اقتصادی - اجتماعی گفت‌وگو شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها