کد خبر: ۱۳۱۷۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
براساس اخبار شنيده شده از اصفهان سرمربي استقلال براي فصل بعد با ذوب آهن به توافق رسيده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ بلافاصله پس از مصاحبه تند امیر قلعه نويی و ادعای امیر مبنی بر جدایی از استقلال، در اصفهان شایعه شد مقصد بعدی امیر ذوب آهن است و قلعه نويی جانشین کاظمی می شود.


وقتی چند هفته پیش در اصفهان این شایعه شنیده شد که مدیرعامل جدید کارخانه ذوب آهن با امیر قلعه نويی به توافق رسیده و قرار است قلعه نويی جانشین کاظمی شود، دایی فرهاد مدعی شد این شایعه را یکی از تیم های در حال سقوط به منظور به هم زدن تمرکز بازیکنان ذوب آهن ساخته و باشگاه ذوب آهن نیز این شایعه را تکذیب کرد.


اما دیروز وقتی امیر قلعه نويی در اولین اظهارنظرش پس از قهرمانی استقلال اعلام کرد از این تیم می رود و بازی با الشباب امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، آخرین حضورش در استقلال خواهد بود، دوباره این شایعه در اصفهان پیچید که مقصد بعدی قلعه نويی ذوب آهن است و اگر این تیم در لیگ برتر بماند، به طور جدی با امیر وارد مذاکره می شود تا یک تیم مدعی قهرمانی را برای حضور در لیگ سیزدهم آماده کند.


مدیرعامل جدید کارخانه ذوب آهن که در گذشته مدیر صنایع مس ایران بوده، از دوستان امیر قلعه نويی است و با توجه به علاقه ای که دو طرف به یکدیگر دارند، اصفهانی ها پیش بینی می کنند امیر در صورت جدایی از استقلال، با ذوب آهن قرارداد ببندد.


البته در تهران هم شایعاتی پیرامون تمایل سایپا به همکاری با قلعه نويی به گوش می رسد و مهم تر از همه این که یکی از نزدیکان باشگاه استقلال گفته؛ هدف امیر از مصاحبه اخیرش استعفا نیست و او فقط قصد دارد از یکی از اعضای هیات مدیره استقلال که دنبال جذب کلمنته بوده، انتقام بگیرد.


در شرایط فعلی که ذوب آهن هنوز باید برای بقا در لیگ برتر بجنگد، طبیعی است که ذوبی ها هم خبر تمایل شان به همکاری با امیر را تایید نکنند اما خیلی ها در اصفهان این حرف ها را زمزمه می کنند؛ امیر که دو سال با سپاهان قهرمان ایران شد، این بار به اصفهان برمی گردد تا با ذوب آهن همکاری کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها