کد خبر: ۱۳۱۷۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
پس از اعلام خبر جدايي هافبك ايراني اوساسونا گمانه زني ها براي استقلالي شدن وي نقل محافل ورزشي شده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ حمايت‌هايي كه باشگاه اوساسوناي اسپانيا در سال‌هاي اخير از مسعود شجاعي داشته بر هيچ كس پوشيده نيست اما مشكلات اقتصادي اين باشگاه اسپانيايي به حدي رسيده كه آرام آرام بازيكنان خارجي اين تيم درحال خروج از پامپلونا هستند و دور از ذهن نيست كه شجاعي به زودي ساكش را به مقصد ليگ ايران جمع و جور كند.


مسعود اكنون در وضعيت مبهمي در پامپلونا قرار دارد و نه اوساسونا به خاطر اين مشكلات خواستار تمديد قرارداد او است و نه پيشنهادي از ديگر تيم‌هاي اسپانيايي رسيده است. براي مسعود ايده‌آل است كه در اوساسونا بماند اما خبرهاي رسيده از پامپلونا حاكي از نخواستن مسعود است.


در همين حال و هوا خبرهايي پيرامون پيوستن اين بازيكن به استقلال به گوش رسيده است. جواد نكونام كه رابطه بسيار نزديكي با شجاعي دارد صحبت‌هايي براي پيوستن اين بازيكن به استقلال داشته و شجاعي هم بدش نمي‌آيد در صورت جدايي از اوساسونا به استقلال ملحق بشود.


در تاييد اينكه جواد نكونام صحبت‌هايي پيرامون حضور شجاعي در استقلال با اين بازيكن داشته مي‌توان به ماه‌ها قبل اشاره كرد. وقتي از نكونام درباره احتمال حضور شجاعي در استقلال پرسيده شد او گفت: «شرايط مالي فراهم باشد شجاعي به يك چشم بر هم زدن استقلالي مي‌شود.»


البته پيرامون تداوم همكاري نكونام با استقلال نيز حرف و حديث‌هايي شنيده مي‌شود اما نزديكان به جواد معتقدند كه شماره 6 آبي‌ها از ته قلب دوست دارد در استقلال بماند و اين تيم را ترك نكند. شايد موافقت شجاعي با حضور در استقلال سبب شود نكونام نيز از بيخ و بن تمايلش به جدايي از استقلال و رفتن به تيم‌هاي حوزه خليج فارس را از دست بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها