کد خبر: ۱۳۱۴۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
قلعه نوعی این تصمیم را عملیاتی نخواهد کرد اما آن را به زبان آورده تا برای فصل بعد در موقعیت مناسبی برای مذاکره قرار بگیرد
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -در روزی که خداحافظی، مهمترین مد فوتبال ایران بود امیرقلعه نوعی هم مثل همة دفعاتی که یک دوره مسابقه را با قهرمانی تمام می‌کند حرف از جدایی زد.
 قلعه‌نوعی که بابت انتقادات طرفداران استقلال در مسابقات لیگ از آنها دلخور است در پایان مسابقه باز هم جمله معروف خود را تکرار کرد و با طعنه خود را مربی کوچکی خواند که باید از استقلال برود. این در حالی است که قلعه نوعی با توجه به این قهرمانی موقعیت بسیار مناسبی در ذهن طرفداران و مدیران استقلال دارد و هیچ کس حاضر نیست ریسک جدایی او را بپذیرد.

گفته می‌شود قلعه نوعی این تصمیم را عملیاتی نخواهد کرد اما آن را به زبان آورده تا برای فصل بعد در موقعیت مناسبی برای مذاکره قرار بگیرد. یکی از نیات قلعه‌نوعی از اعلام خداحافظی، محک زدن شرایط مدیریتی باشگاه استقلال است و اینکه به وزارت ورزش پیغام بدهد که احتمالاً در صورت جدایی فتح‌اله زاده در استقلال نخواهد ماند.

امروز علی فتح‌اله زاده مدیر عامل باشگاه و شهریاری عضو هئیت مدیره تأکید کردند که قلعه‌نوعی را در استقلال نگه خواهند داشت. قلعه‌نوعی یک پیشنهاد مالی کم‌نظیر از یکی از تیم‌های لیگ برتری دارد و اما از طرفی او دقیقاً در شرایطی است که در سال دوم سپاهان بود؛ در اختیار داشتن تیمی که می‌تواند با آن تا قهرمانی آسیا پیش برود.

شما هم می‌توانید در این زمینه نظر خود را با در میان بگذارید.

آیا قلعه نوعی از استقلال خواهد رفت؟ چقدر احتمال می‌دهید این اتفاق بیافتد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سايت 598 درغگو و خائن و جنجالي و شايعه پراكن هست تمام مطالب شما دروغه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها