کد خبر: ۱۳۱۴۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
با وجود علاقه سرمربي استقلال به حفظ بازيكنان كليدي تيمش براي فصل بعد، جدايي هافبك خارجي آبي پوشان قطعي به نظر مي رسد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ ساموئل از برخي اتفاقات رخ داده در اردوي استقلال در اين فصل و همچنين مشكلات مالي كه گريبان باشگاه را گرفته دلخور است و دوري از خانواده را بهانه كرده تا به هر نحوي از استقلال جدا شود. به اين ترتيب ممكن است اين سيه چرده با نمك را فصل بعد ديگر در تركيب استقلال نبينيم.


جي لويد ساموئل در ابتداي اين فصل بيشتر مواقع نيمكت‌نشين بود و حتي كار به جايي رسيد كه بنا به تصميم قلعه‌نويي، اين هافبك سيه چرده براي مدتي به سكوها نيز تبعيد شد. او اما رفته رفته توانست توانايي‌هايش را به كادر فني نشان بدهد و دوباره جايگاه ثابتش را به دست آورد. ساموئل كه در نيم‌فصل دوم ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا به بازيكن تاثيرگذار استقلال تبديل شد و با بازي‌هاي درخشان و زدن گل‌هاي حساس نقش به سزايي در موفقيت‌هاي تيمش ايفا كرد با توجه به اتمام قراردادش در انتهاي فصل در حال جمع كردن چمدان‌هايش است تا دوباره به جزيره بازگشته و در كنار خانواده‌اش به فوتبال ادامه دهد.


اين در حالي است كه استقلالي‌ها از مدت‌ها قبل آمادگي خود براي آغاز مذاكرات و تمديد قرارداد ستاره ترينيداد و توباگويي را اعلام كرده بودند اما ساموئل بدون توجه به اين پيشنهادها اعلام كرده تمايلي ندارد فوتبالش را در ايران دنبال كند و ترجيح مي‌دهد تا در نزديكي خانواده‌اش باقي بماند. البته نزديكان اين بازيكن مدعي هستند ساموئل از برخي اتفاقات رخ داده در اردوي استقلال در اين فصل و همچنين مشكلات مالي كه گريبان باشگاه را گرفته دلخور است و دوري از خانواده را بهانه كرده تا به هر نحوي از استقلال جدا شود.
ايران ورزشي

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها