کد خبر: ۱۳۱۳۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
اخبار لحظه به لحظه از فرايند ثبت‌نام يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري/
"کامران باقري لنکراني" به همراهي برخي از اعضاي جبهه پايداري به منظور ثبت‌نام در يازدهمين انتخابات رياست جمهوري وارد وزارت کشور شد.
به گزارش 598، " مصطفي محمد نجار" صبح امروز از طريق سامانه جامع انتخابات دستور آغاز ثبت‌نام از داوطلبان يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را صادر کرد.

وزير کشور گفت: با آغاز ثبت‌نام، هيئت‌هاي اجرايي انتخابات ظرف سه روز از همين امروز تشکيل خواهند شد و از تاريخ 22 ارديبهشت ماه 92 به مدت 5 روز که البته اين مدت 5 روز ديگر هم قابل تمديد است بررسي صلاحيت‌ها توسط شوراي نگهبان آغاز خواهد شد.

همچنين صادق واعظ زاده معاون پیشین رئیس‌جمهور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در اولین دقایق آغاز ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری، در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و با ثبت نام در این انتخابات، اولین کاندیدای رسمی و سرشناس انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شناخته شد.

"محمد رحمتي" وزير راه دولت اصلاحات که همراه صادق واعظ‌ زاده براي ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري به وزارت کشور مراجعه کرده بود، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: واعظ زاده را فردي عالم، شريف و باتجربه مي‌دانم که همه خصوصيات يک مسئول خوب را دارد و دليل مراجعه بنده با وي به وزارت کشور اين است که مي‌خواهم به او راي بدهم و فکر مي‌کنم که خداوند کمکش مي‌کند و موفق مي‌شود.

در ادامه "امير شجاعان" مشاور وزير کشور و رئيس مرکز نوسازي، تحول اداري و فناوري اطلاعات وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از احتمال اخذ راي رايانه‌اي در انتخابات شوراي شهر خبر داد و در اينباره اظهار داشت: به طور حتم نظر خود را طي دو روز آينده اعلام مي‌کنيم.

"کامران باقري لنکراني" کانديداي جبهه پايداري انقلاب اسلامي به همراه "حجت‌الاسلام روح‌الله حسينيان"، "علي مصباح"، "محمد سليماني"، "صادق محصولي"، "حجت‌الاسلام نبويان"، "قاضي زاده"، "آيت الله رجبي"، "مسعود مير کاظمي"، "پرويز داوودي" و علي اصغر زارعي به منظور ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري وارد وزارت کشور شد.


اين خبر در حال تکميل است
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها