کد خبر: ۱۳۱۱۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي پرسپوليس گفت: «احساسم این است که با تعمد این کار را کردند و می خواستند تمرکز بازیکنان پرسپولیس را به هم بزنند.»

جام ورزشي؛ یحیی گل محمدی در مصاحبه ای عجیب به ناگاه مسئولیت شکست تیم خود در جام حدفی را متوجه رئیس کمیته داوران می کند که اجازه نداده او کنار بازیکنانش حلقه اتحاد بزند!
گل محمدی گفته است: «اعتقاد دارم آقای عسگری و سلیمانی با قانونی من درآوردی تمرکز بازیکنان پرسپولیس و خصوصا هادی نوروزی را برهم زدند. من در 20 سالی که فوتبال بازی کرده ام ندیده ام که هنگام زدن ضربات پنالتی بازیکنان و کادر فنی روی نیمکت بنشینند اما آقای عسگری و سلیمانی اصرار داشتند که باید ما روی نیمکت بنشینیم. آنها با این کارشان تمرکز بازیکنان ما را برهم زدند. من برای آقای عسگری متاسفم که این کار را با پرسپولیس کردند. احساسم این است که با تعمد این کار را کردند و می خواستند تمرکز بازیکنان پرسپولیس را به هم بزنند. این کار با قصد و غرض انجام شد و هدفشان این بود که تمرکز بازیکنان پرسپولیس را برهم بزنند.»


در مورد گل محمدی باید با انصاف بود. او در پرسپولیس بد نتیجه نگرفت، حداقل این که در جام حذفی با از پیش رو برداشتن تیم های ملوان، نفت تهران، ذوب آهن و داماش به فینال رسید و در لیگ برتر هم با 7 برد، 8 تساوی و تنها یک باخت، تیم درهم ریخته نیم فصل نخست را که یازدهم بود تا مکان ششم بالاتر آورد. هر چند که تساوی های زیاد اجازه نداد تا این تیم از طریق لیگ بتواند به سهمیه آسیایی برسد...


اما شنیدن این حرف ها بعد از باختی که مسئولیت عمده اش به گردن اوست، نشانگر یک چیز است. اینکه یحیی مثل اکثر مربیان ایرانی قائل به کاستی های خود در عرصه مربیگری نیست.


یحیی در این مصاحبه، استعفای خود را هم تکذیب کرده و می گوید: «من هیچ خداحافظی با بازیکنان نداشته ام چرا که با پرسپولیس قرارداد دارم. تیم من هفته بعد بازی دارد و از پس فردا در تمرینات حضور خواهم داشت. برای فصل آینده هم تابع تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس هستم و صحبت هایی که در مورد خداحافظی ام مطرح می شود صحت ندارد.»


اما در باشگاه پرسپولیس او موافق خاصی ندارد. این خبر یعنی یحیی حداکثر یک بازی دیگر روی نیمکتی باشد که باید از موقعیت حضور روی آن بیشتر استفاده می کرد.
سايت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها