کد خبر: ۱۳۱۰۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم باید برای روزهای آینده هرچه زودتر تصمیم بگیرند.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین نژادفلاح درباره شکست روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان و از دست دادن جام قهرمانی عنوان کرد:‌ پرسپولیس در این فصل نتایج خوبی نگرفته پس اعضای باشگاه باید برای جبران اتفاقات پیش آمده استعفای خود را اعلام کنند تا مردم بدانند که آنها از اشتباه خود آگاه هستند و می‌دانند که مشکل کجا بوده است.
 
وی ادامه داد: ما باید یک مربی بیاوریم که مجموعه بزرگی از تجارب تیم های دیگر باشد تا در مواقع مهمی مثل بازی دیشب بتواند تصمیمات بهتری بگیرد. آقایانی که در تیم هستند باید بعد از کسب تجربه به تیم پرسپولیس بیایند.
 
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: سرپرست یک تیم باید فوتبالی باشد تا بتواند تیم را برای موفقیت آماده کند. اگر بخواهیم این وضع را در باشگاه ادامه بدهیم باید با فصل بعد نیز خداحافظی کنیم.
 
به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس قصد دارد بعد از بازگشت پروین عضو هیئت مدیره این تیم، جلسه ای را در خصوص مشکلات پیش آمده در طول این فصل به خصوص جام حذفی که از دست رفت برگزار کند و مالکی رئیس هیئت مدیره تیم پرسپولیس مقدمات این جلسه را به زودی فراهم می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها