کد خبر: ۱۳۱۰۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
جادوگر محبوب پرسپوليسي ها گفت: «ما که نمی فهمیم، فوتبال باشه واسه اونائی که ادعاشون میشه.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ بر عکس سوژه خداحافظی مهدی مهدوی کیا که خیلی لوث شده بود، علی کریمی بدون اینکه از قبل اعلام کنه، به یکباره بعد از پایان بازی فینال جام حذفی اعلام خداحافظی کرد تا یک شوک بسیار بزرگ به فوتبال ایران وارد شود.


هر چند خود کریمی شاید با عبرت گرفتن از آخر و عاقبت اسطوره ای مثل مهدوی کیا خواست تا در اوج خداحافظی کند و خودش را مدت ها سوژه یکسری افراد مدعی نکند، اما واقعا باید پذیرفت که هنوز قدری برای خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال زود بود.


دقایقی بعد از اتمام بازی پرسپولیس و سپاهان، در حالی که این فوق ستاره تاریخ فوتبال کشورمان به یکباره خداحافظی اش از دنیای فوتبال را اعلام کرد، در حالی که حال و روز خوشی نداشت در جمع خبرنگاران گفت: «در این مدت یه چیزائی از این فوتبال دیدم که واقعا زده شدم. دوست ندارم بعد از اتمام فوتبالم دور و بر فوتبال باشم. مربیگری که اصلا... چون دوست ندارم. فعلا هم اصلا حال و حوصله فوتبال ندارم. شاید حتی اگر ببینم شبکه سه هم فوتبال نشان بده بزنم یه کانال دیگه.»


وي ادامه داد: «فعلا نمی خوام که راجع به فوتبال صحبت کنم. شاید بعد ها یکسری حرف ها را بزنم. فعلا بگذارید فوتبال بماند برای آنهائی که ادعاش رو دارند... شاید ما از فوتبال سر در نمیاریم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها