کد خبر: ۱۳۰۹۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در هفته پایانی آلومینیوم مغلوب سپاهان می شود و ما با امتیاز از انزلی برمی گردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ فرهاد کاظمی پس از شکست تیم نفت آبادان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بچه‌های ما امروز نهایت تلاش خود را کردند. همه استرس و حاشیه‌ها را فراموش کرده‌ بودند و با یک روحیه بالا در این بازی حاضر شده بودند البته برای تیم نفت احترام زیادی قائلم، کادر فنی و بازیکنان آنها را تک‌تک دوست دارم و امیدوارم موفق باشند.

وی در مورد دلیل ناراحتی بیاتی‌نیا گفت: بیاتی‌نیا نمی‌تواند ناراحت باشد، ناراحتی او از موقعیت‌سوزی‌هایی بود که در این بازی داشت. او بعد از بازی خودش گفت که چرا این همه توپ را نتوانسته گل کند. البته یک بازیکن در طول بازی مگر چقدر می‌تواند موقعیت‌ها را تبدیل به گل کند.

وی در مورد علت نیمکت‌نشینی سینا عشوری، پیام صادقیان، محمد صلصالی گفت: من اصلاً به نام بازیکنان فکر نمی‌کنم به خاطر اینکه بازیکن برای من بازی نمی‌کند. من به تمرین کردن آنها نگاه می‌کنم. هر بازیکنی که در تمرین شرایط بهتری داشته باشد در ترکیب تیم قرار می‌دهم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در ادامه اظهار داشت: به نظرم آلومینیوم روحیه لازم را ندارد. در بازی بعدی با سپاهان خیلی کار سختی خواهد داشت، آنها به راحتی پذیرای 3 یا 4 گل خواهند بود.

فرهاد کاظمی در مورد دیدار آخر تیم ذوب‌آهن گفت: ما قطعاً در انزلی برای کسب امتیاز وارد میدان می‌شویم و با کسب امتیاز به اصفهان بر می‌گردیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پایان اظهار داشت: بنده از صمیم قلب هتک حرکت در سوریه را به تمام مسلمانان دنیا به خصوص سوری‌ها تسلیت می‌گویم. دلم نمی‌خواهد همه فکر کنند که فرهاد کاظمی برای سیاه‌بازی این حرف‌ها را می‌زند. من آدمی زینبی هستم و از این اتفاقاتی که در سوریه رخ داده است بسیار ناراحتم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها