کد خبر: ۱۳۰۷۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
دروازه‌بان سابق پاراگوئه رفتار سرمربي پرتغالي رئال مادريد را با دروازه‌بان نيمکت‌نشين اين تيم متناقض توصيف کرد.
خوزه لوئيس چيلاورت يکي از بزرگترين دروازه‌بانان دنيا در 20 سال گذشته بوده است. صحبت‌هاي چيلاورت اعتبار فراواني در آمريکاي جنوبي دارد. وي در گفت‌و‌گويي که در بوينس‌آيرس با مارکا انجام داد، به شدت مقابل حملات مورينيو از ايکر کاسياس حمايت کرد.

به گزارش فارس، وي در اين باره اظهار داشت: مورينيو وقتي مي‌گويد کاسياس خودش را به عنوان يک اولويت مطرح کرده است، رفتارش با او تناقض دارد: مورينيو نمي‌تواند اشتباهات خودش را ناديده بگيرد و فقط اشتباهات ديگران را به رخ بکشد. مي‌خواهم به مورينيو بگويم «نامبر وان» ها در اين دنيا دست‌نيافتني هستند و ايکر کاسياس هنوز غيرقابل دسترس و بهترين است.

دروازه‌بان سابق پاراگوئه بر اين باور است دروازه‌بان رئال مادريد مورد بي‌عدالتي قرار گرفته و افزود: درست است که ديگو لوپز کارش را خوب انجام مي‌دهد اما سرمربي رئال مادريد بايد به کاسياس اجازه دهد حالا در يک بازي شرکت کند. نمي‌توانيد او را هميشه روي نيمکت بنشانيد تا فصل را اين طور بد به پايان برساند. دروازه‌بان کمي مثل او وجود دارند و بايد از آنها مراقبت کرد.

چيلاورت خاطرنشان کرد: به ايکر توصيه مي‌کنم صبر داشته باشد و در اين شرايط منطقي رفتار کند. او بايد خونسردي‌اش را حفظ کند، بداند که هواداران عاشقش هستند و به ارزش او آگاهند. ممکن است مورينيو اشتباه کند اما شرايط واقعي اين است که رئال مادريد بدون ايکر هويت مشخصي درون دروازه ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها