کد خبر: ۱۳۰۵۰۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم تیم فولاد خوزستان گفت: «فولاد پتانسیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ اسماعیل شریفات درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با استقلال عنوان کرد: «شرایط تیمی ما بسیار خوب است. وقتی با تیم بزرگی مثل استقلال بازی داریم باید همه چیز خوب باشد و دقیقا اینطور است.»


وی ادامه داد: «بازی بسیار سختی با استقلال داریم. استقلال تیم بزرگی است و نتایج خوبی نیز گرفته است. آنها برای پیروزی به اهواز می آیند و اینکه بتوانند قهرمانی شان را قطعی کنند اما فراموش نکنید که تیم ما هم برای رسیدن به جایگاه سوم شانس خوبی دارد و می خواهیم جای تراکتورسازی را در جدول بگیریم. با برد مقابل استقلال به خواسته مان می رسیم.»


مهاجم فولاد درباره رویارویی اش با استقلال تاکید کرد: «استقلال تیم سابق من بوده است و قشنگی فوتبال به همین است. من اکنون بازیکن فولاد هستم و با تمام احترامی که برای استقلالی ها قائلم اما باید بگویم موفقیت فولاد از هر چیزی برایم مهم تر است. البته این را هم بگویم که اگر به استقلال در بازی فردا گل بزنم، خوشحالی نمی کنم.»


شریفات درباره شایعه تماس برخی بازیکنان سپاهان برای محکم بازی کردن مقابل استقلال افزود: «من از چنین قضیه ای خبر ندارم. برای شخص من که چنین اتفاقی نیفتاده اما باید بگویم دوست داریم که سپاهان قهرمان حذفی شود تا اگر چهارم هم شدیم سهمیه آسیایی بگیریم. فولاد پتانسیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها