کد خبر: ۱۳۰۴۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
محمد رويانيان در واکنش به شکايت سپاهاني‌ها از او مي‌گويد پاسخي براي آنها ندارد.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت وگو با خبرنگار ايسنا، درباره شکايت باشگاه سپاهان از خود اظهار کرد: من حرف‌هايم را در اين رابطه زدم و گفتم که بعيد است باشگاه سپاهان چنين کاري کرده باشد. فکر مي‌کنم الان زمان مناسبي براي اين حرف‌ها نباشد و پاسخي براي سپاهاني‌ها ندارم.

وي ادامه داد: ما براي ميزباني از سپاهان آماده هستيم. فردا در خدمت هواداران اين تيم خواهيم بود. اميدوارم اين حرف و حديث‌ها و حاشيه ها تمام شود. بالاخره يک تيم مي‌برد و يک تيم هم مي‌بازد.

رويانيان درباره اينکه گفته مي‌شود بازنشسته شده و سردار باران چشمه هم در اين‌باره گفته سال خدمت رويانيان تمام شده است، گفت: من بازنشسته نشده‌ام. نمي‌دانم بر چه اساسي آقاي باران چشمه چنين حرفي زده است. بر اساس اطلاعاتي که خودم دارم بازنشسته نشده‌ام.

وي با اشاره به تقدير AFC از پروين در انتخابات کنفدراسيون فوتبال آسيا، به ايسنا گفت: افتخارات پرسپوليس تمام شدني نيست. پروين، دايي، باقري، کريمي و مهدوي‌کيا تنها بخشي از تاريخ پرافتخار اين باشگاه هستند و ما هم نبايد فقط به فکر گرفتن جام قهرماني باشيم. به جاي اينکه درگير روزمرگي شويم بايد به فکر آينده اين باشگاه بزرگ باشيم.

رويانيان در ادامه خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: از هواداران مي‌خواهم که پرشور و نشاط و با رعايت اخلاق حرفه‌اي تا آخرين لحظه بازي در کنار تيمشان باشند و خاطره خوبي براي مهدوي‌کيا رقم بزنند. به خاطر مهدوي‌کيا هم که شده بايد بازي را ببريم و قهرمان شويم.

وي در پايان گفت: من معمولا به وزرشگاه نمي‌روم و فردا هم مالکي از سوي مديريت پرسپوليس به ورزشگاه خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها