کد خبر: ۱۳۰۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۰۳ خرداد ۱۳۹۰
یکی از کاربران محترم پایگاه 598 طی ارسال متنی اعتراض خود را به کم توجهی صدا و سیما به شهیدان اسلام و ارزش های انقلاب اعلام نموده است که به شرح ذیل می باشد.

تاسف من از این است که برای جانبازان شیمیایی و قطع نخاعی که افتخار واقعی این نظام هستند و بعد از سالها تحمل درد و رنج به شهادت میرسند صدا و سیما حاضر نیست که اینقدر در یک برنامه برای انها وقت بگذارد و حتی یک مجری هم برای شهدای این انقلاب حاضر به سیاه پوش شدن نیستند اما دیشب فردوسی پور در صدا و سیمای ملی کاری کرد که الان بیشتر متوجه مظلومیت شهدا و ایثارگران میشویم و اینجا من به این جمله حضرت امام (ره ) رسیدم که فرمود خداوند مرا با شهدا ی این انقلاب محشور فرماید من دیشب خودم بارها در دل گریستم و حسرت خوردم و تا الان هم به خودم نیامده ام و دلم مملو از غصه و عقده شده است که شهدا کجا هستید که در سالروز آزاد سازی خرمشهر (که امام (ره ) فرمود : خرمشهر را خدا آزاد کرد ) گروهی در صدا و سیما ارزش آن کار الهی شما را توپ فوتبالی فروختند و در پایان میگویم که :

ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته
صدا و سیمای ما به فکر فوتبال گشته

سید یعقو ب حسینیان از یاسوج
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
آخه چرا شهدا و ایثارگران رو با این لمپن های بی هویت مقایسه می کنید؟ عزیز من اون ها کجا و این شعبون ها کجا؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
افسوس كه كه مانديم و شهدا رفتند ! هر انسان آزادهاي تاب و تحمل ديدن اين دهن كجي ها را ندارد چه كنيم ؟ شكايت به كجا بريم ؟ از كي شكوه كنيم ؟ فقط اين را مي دانم كه آه مظلوم خانمان بر انداز است ، به هوش باشيد مسئولين و بترسيد از روزي كه گفته مشود : وقفوهم انه مسئولون ! واي بر احوال شما اگر مادر داغدار شهيدي سر به آسمان بلند كند و نفرينتان نمايد ! واي بر احوالتان اگر همسر شهيدي يا فرزند شهيدي از شما و عملكرد شما به خدا شكايت ببرند !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
عزيز من چرا مسايل را قاطي مي كنيد. اينكه بخش هاي مذهبي و فرهنگي صدا و سيما خوب كار نمي كنند تقصير برنامه نود چيه؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها