کد خبر: ۱۲۹۹۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر داردکه باانتشار اخبار ازسوژه های خبری رسیده به این پایگاه از گوشه و کنارکشورمان، بسته های خبری رامنتشر نماید. خبرنگار ما این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان های سیاسی در انتخابات و بررسی مسائل اجتماعی وسیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، بسته های خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:

* شنیده ایم که در حاشیه سفرهای انتخاباتی اخیر مهدی چمران به برخی از استان ها، ایشان دیدارهایی را با بزرگان و علما انجام داده اند که در این دیدارهای گفتگوهایی در خصوص کاندیداتوری مهدی چمران به عنوان گزینه نهایی یکی از جریانات مطرح کشور بیان شده است.

* همزمان با شدت گرفتن احتمال کاندیداتوری دکتر سعید جلیلی برخی از اساتید دانشگاه امام صادق(ع) و اساتید حوزه های علمیه در حال تدوین برنامه های پیشنهادی به ایشان در زمینه های اقتصادی و فرهنگی می باشند.

این در حالی است که هفته پیش پایگاه 598 در مصاحبه با یکی از نزدیکان دکتر جلیلی خبر از منتفی شدن احتمال حضور ایشان در عرصه انتخابات را اعلام نموده بود که این خبر توسط ستاد حیات طیبه تکذیب شد.


* با خبر شدیم که یکی از کاندیداهای اصولگرای کشور که در جمع محدودی از طلاب قمی به سخنرانی می پرداخته است ادعای نموده که نامزدشدن وی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری از سوی رهبری تکلیف شده است که با توجه به تعارض سخنان وی با بیانات رهبری گفته این نامزد انتخاباتی با اعتراض حاضرین روبرو گردید.

* یکی از نامزدهای خود خوانده انتخابات ریاست جمهوری که هم اینک به انبوه سازی مسکن مشغول است اخیراً با دعوت از خبرنگاران و تشکیل کنفرانس خبری با به کار گیری واژه های نامناسب ادعای نموده است که علت حضورش خرد کردن دندان حرام زادگان سیاسی می باشد که به نظر می رسد ایشان در ابتدای راه باید کمی در ادبیات خود تجدید نظر نمایند. همچنین این نامزد خود خوانده انتخاباتی در انتهای جلسه اقدام به توزیع کارت پول در بین خبرنگاران حاضر نموده است.

* شاخه استاني يكي از احزاب اصلاح طلب كشور هفته گذشته در کرمانشاه اقدام به توزيع شب نامه در سطح گسترده این شهر نموده كه در بیانیه مذکور انتقادات فراوانی نسبت به وضعيت مدیران استان مطرح شده است .

* همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز در اقدامی نو و مبتکرانه آتلیه عکس کوثر را راه اندازی نمود. ورود سپاه پاسداران به راه‌اندازی آتلیه عکس اسلامی عروس و داماد درحالی اتفاق افتاده است که چندی پیش نیز فروشگاه مد و لباس اسلامی توسط این نهاد نظامی جنب درب ورودی پادگان امام حسین(ع) در شیراز افتتاح شده است.

* با نزدیک شدن به روزهای ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و اجماع اصولگرایان برای حضور در انتخابات با کاندیدای واحد زمزمه هایی در خصوص احتمال معرفی علی لاریجانی به عنوان کاندیدای نهایی ائتلاف 5 گانه شنیده می شود.

* با داغ شدن فضای رقابت بین نامزدهای شورای شهر و روستا اخبار فراوانی در خصوص شیوه های تبلیغاتی مختلف از استان های کشور از اهدای کارت پول 50 هزار تومانی به جوانان و حاضرین در جلسات گرفته تا شام مفصل یک نامزد در رستوران های مجلل به دست ما رسیده است که در نوع خود تاسف برانگیز می باشد.

مخاطبین گرانقدر می توانند اخبار شهر و استان محل زندگی خود را برای درج در بخش سوژه های خبری پایگاه 598 به آدرس ایمیل  info@598.ir  ارسال نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
منصف
BRAZIL
۰۹:۴۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹۳
۲۳۳
این آقای بیگدلی فعلا کاندیدا شده و به نظر شما عفت کلام نداره اما بد نیست از بی عفتی ها و بی حیایی های رییس جمهور محبوبتان نیز کمی سخن بگویید. به خدا بد نیست
پاسخ
غلامحسین92
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
این کار با توجه به اینکه باعث اختلاف میشود؛(در ضمن فائده ای هم ندارد) اگر کسی این کار را بکند با توجه به فرموده مقام معظم رهبری خائن است.
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۹۰
۸۸
دوستان گرامی در سایت 598
با سلام
از روشنگری و افشاگری شما در خصوص "قالیباف" متشکرم. من در انتخابات 84 مدتی طرفدار ایشان بودم، اما چیزهایی دیدم و فهمیدم که نظرم عوض شد. من باندها و هوادارانی از ایشان را دیدم که بسیار خطرناک بودند.
البته گویا حرفهای بسیاری است در خصوص نحوه آموزشهای هزینه بر خلبانی ایشان - نحوه تحصیل ایشان در دانشگاه - باندهای رسانه ای وابسته به ایشان.
از شما میخواهم هر چه می توانید در خصوص امثال "قالیباف" روشنگری نمایید.
پاسخ
عاقل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
باسلام مملکت مالایق مدیری لایق مثل قالیباف نیست.منم موافقم که ایشون نیادچون شمالایق سازندگی وآبادانی مملکت نیستین؟؟؟؟؟؟
کرمانشاهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱۷۸
نامه دویست اصلاح طلب کرمانشاهی به خاتمی برای حضور در انتخابات
در این لیست برخی از مدیران فعلی مشغول به کار و برخی مدیران سابق حضور دارند. کرمانشاه اولین استانی است که نامه ی دعوت به خاتمی نوشته است.
بیشترین حور متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش است. این رویداد در سایت جرس موجود بوده واولین بار در این سایت ضد انقلاب منتشر شده است.
پاسخ
هم انیشی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱
گسترش سبک زندگی موسیقایی در صدا وسیما؛
وقتی صدا وسیما سبک زندگی را با موسیقی یکسان می کند

http://hamandishi.ir/vdcf01dytw6dtva.igiw.html
یاعلی
پاسخ
حسین 17
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴۶
۱۵۴
این عالی بود
همزمان با شدت گرفتن احتمال کاندیداتوری دکتر سعید جلیلی برخی از اساتید دانشگاه دانشگاه امام صادق(ع) و اساتید حوزه های علمیه در حال تدوین برنامه های پیشنهادی به ایشان در زمینه های اقتصادی و فرهنگی می باشند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱۵
پشنهاد غلطه
مجید جان
به دکتر جلیلی "پیشنهاد "دادن نه پشنهاد
پاسخ
میرقاعد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱۲
http://mohsenrezaee.persianblog.ir/
پاسخ
جابر احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۷۱
سلام
باز هم که متاسفانه به حرفای بنده گوش ندادید؟
نمی خوام من هم راه کج را که شما ها دارید میرید برم
گفتم به ریستون ارادت دارم
شاید از خیلی از شما ها بهش نزدیکتر باشم؟
نکنید این کار ها را؟؟؟؟؟؟
تخریب نکنید؟
تقوا
ببینید برادر عزیز لنکرانی چی گفته:
احمدی‌نژاد را در کابینه‌ام راه نمی‌دهم اما مدل مدیریتی‌اش را می‌پسندم!!!!!!!!
اگه احمدی نژاد مدیریت داشت که الان وضع مملکت این نبود؟
به دکتر عزیز و انقلابی میگید ساکت فتنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته ضد انقلاب هم حرفایی میزنه!

اگه مردید و راست میگید چندتا سخنرانی از آقای لنکرانی در مورد محکومیت فتنه گران با تاریخش و سند و مدرک بزارید رو سایت؟؟
آقای دکتر لنکرانی هم در آن زمان موضع شفافی نداشتند؟
بعد شما هی بگید ساکت فتنه؟
ما نمیخواهیم تخریب کنیم به حرفهای آقا عمل می کنیم اما شما چی؟
خدا هدایتتون کنه جمله شب و روز بنده و خیلی های دیگه است؟!!
اگر صلاح نمیدونید مطالب بنده را پخش نکنید که چشم نامحرم بیفته و اگر هم صلاح میدونید که اختیار با شما؟
ولی یه کمی به صحب های مراجع حداقل گوش بدید؟
آیت الله نوری همدانی
آیت الله مظاهری
و...
انشا الله که پایانش خیره

یا علی مدد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۵
۱
بر نامه کدو مه چرا تو خو اب بسر می بر ید مشکل دو لت احمد ی نژاد هم همر اهی نکردن سایر قو ا بو د نه بر نامه تمام م بر نا مه نو یس ها ی متخصص جمع کن بر نامه بده به دو لت و قتی یک عده مر تب دارن کار شکنی و سنگ انداز ی می کنند و دست و پا ی دو لت می بندند بر نا مه کیلو یی چنده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها