کد خبر: ۱۲۹۹۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
این دو بازیکن استقلال در جریان دیدار مقابل العین بارها با یکدیگر در خصوص صحنه‌های بازی به گفتگو پرداختند.

جام ورزشی؛ حکایت قهر و آشتی سید مهدی رحمتی و جواد نکونام، گلر و هافبک استقلال در اين ماه ها حرف و حديث هاي زيادي داشته و جالب اینکه این دو در حالی مدت‌ها در تمرینات و اردوهای استقلال با یکدیگر صحبت نمی‌کردند که هیچکس قهر این دو را تأیید نکرده و بازیکنان و کادرفنی تیم آبی پوش تهرانی همواره این موضوع را تکذیب می کردند.


همین موارد در نهایت باعث شد تا رابطه رحمتی با نکونام تیره‌ و تار شده و گلر استقلال با بیان این جمله که من اسپانیایی بلد نیستم، به نوعی عمده ترین عامل دور ماندنش از تیم ملی را به کاپیتان این تیم مرتبط دانست.


رابطه این دو تا همین اواخر هم خیلی تعریفی نداشت و خبرها حکایت از آن داشت که رحمتی و نکونام همچنان روزهای سرد جدایی را سپری می‌کنند. این ماجرا ادامه داشت تا روز بازی برگشت استقلال و الریان که در یک صحنه رحمتی به خاطر خطای بدون توپ حریف روی نکونام خاطرخواه هم‌تیمی‌اش درآمده و با واکنشی که به بازیکن حریف داشت، یک کارت زرد هم دریافت کرد.


همین اتفاق کافی بود تا نشانه‌های مهمی در جمع استقلالی‌ها ظاهر شود؛ آشتی سید و نکو. با این حال ماجرا تنها به این مورد ختم نشده و شب گذشته در جریان دیدار مقابل العین در امارات هم این دو بازیکن بارها با یکدیگر در خصوص صحنه‌های بازی به گفتگو پرداخته و حتی رحمتی پس از گلزنی نکونام از روی نقطه پنالتی، خوشحالی ویژه‌‌ای را از خود به نمایش گذاشت!
فوتبال ایران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها