به گزارش 598 به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي ارايه خدمات مطلوب و کاهش حضور مشتريان درشعب و افزايش سطح دسترسي آنها به خدمات بانکي از طريق ابزارهاي الکترونيکي، ارايه خدمات از طريق همراه بانک را از سال 1387 آغاز نمود و تا پايان اسفند ماه سال گذشته بيش از يک ميليون نفر از مشتريان ضمن پيوستن به اين سامانه، هر ماه به طور متوسط 8ميليون تراکنش را از طريق آن انجام مي دهند و اين بانک به منظور افزايش رضايتمندي مشتريان ، کاهش ترافيک و آلودگي هوا و تسريع در مبادلات مالي مشتريان سقف عمليات مالي در همراه بانک را از مبلغ 5 ميليون ريال به 20 ميليون ريال افزايش داد.
گزارشهاي دريافتي از عملکرد بانک در بخش فنآوري اطلاعات نشان ميدهند که به دليل استقبال شايان توجه مشتريان از سامانه ياد شده، اين بانک وظيفه خود دانست تا خدمات ارائه شده از طريق همراه بانک را گسترش دهد. در اين راستا از زمان انتشار نخستين نسخه همراه بانک تاکنون چندين نسخه که در هريک قابليتهاي جديدي ارائه شده بود را منتشر نمود. درحال حاضر آخرين نسخه نرم افزار، نسخه 2.6 بوده و داراي امکاناتي از قبيل اطلاع از مانده حساب، صورتحساب (سه گردش آخر)، انتقال وجه بين حسابهاي يک مشتري، انتقال وجه به حساب سپهري ديگران با سقف محدود روزانه، استعلام چک، تعيين مبلغ چک، پرداخت قبض از طريق حساب و کارت، خريد شارژ سيم کارت اعتباري از طريق حساب و کارت، دريافت اطلاعات سه شارژ آخر خريداري شده، اعلام نرخ ارز، اعلام مفقودي کارت)، دريافت و تغيير رمز حساب، اعلام سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و روزانه در ساعتهاي 8 صبح و 4 بعداز ظهر و قابليت تغيير تنظيمات برنامه ميباشد.