کد خبر: ۱۲۹۷۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
قصه من در رابطه با یک خانم باردار می باشد که جلوی چشمانش به شوهرش آسیب می رسانند و وی فرار را پیشه کرده و به ایران می آید و فرزندش را در همان جا به دنیا می آورد مسئله من نقض جنگ است چیز هایی که به عقل این خانم هم نمی رسد.
به گزارش شریان نیوز ، فیلم سینمایی "رنج و سرمستی" از جمله آثار سینمایی در حوزه دفاع مقدس است که اسفندماه سال گذشته توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به عنوان مجری طرح و محمد نشاط به عنوان تهیه‌کننده و جهانگیر الماسی در مقام کارگردان آغاز به کار کرد. این فیلم، داستان زن آزاده‌ای است که پس از گذشت سال‌ها از جنگ قاتل فرزند خود در اردوگاه عراق را هنگام کوچ عراقی‌ها در جنگ عراق و آمریکا می‌بیند.

در همین راستا صدیقه فیرزوی فیلمنامه‌نویس فیلم "یاسهای پنهان" که پیش از این متن مجموعه تلویزیونی "خاطرات سرخ" به کارگردانی عباس گودرزی را هم نوشته است با- ارائه مدارکی، مدعی شد فیلمنامه "رنج و سرمستی" از فیلمنامه "یاسهای پنهان" وی کپی شده است.

فیلمنامه الماسی را خواندم و متوجه شدم که متاسفانه داستان فیلمنامه همان داستان "یاسهای پنهان" است که برخی از سکانس‌هایش تغییر داده شده است. به عنوان مثال سکانسی دارم در فیلمنامه که طوبی قصه من در کربلا و در بین‌الحرمین خانمی را می‌بیند که به او دلداری می‌دهد و بعد ناپدید می شود اما الماسی این سکانس را در مشهد گرفته و بعد یک دختر عطرفروش کف دست این خانم آزاده عطر می‌ریزد و بعد ناپدید می شود  و جهانگیر الماسی سرقت ادبی کرده است.

جهان گیر الماسی  در گفتگو با شریان نیوز در این رابطه گفت: :طبق ادعا این خانم ایشان اثر خود را در سال 81 به ثبت رسانده اند و بستر قصه من از سال 82 می باشد این خانم در سال 81 چگونه می دانسته که امریکا در سال 82 قرار است به ایران حمله کند؟ اگر کسی 1سال قبل از این موضوع خبر داشته است ، حتما جاسوس آمریکا بوده و در لانه جاسوسی آمریکا فعالیت  داشته است.

وی در ادامه افزود: قصه من در رابطه با یک خانم باردار می باشد که جلوی چشمانش به شوهرش آسیب می رسانند و وی فرار را پیشه کرده و به ایران می آید و فرزندش را در همان جا به دنیا می آورد مسئله من نقض جنگ است چیز هایی که به عقل این خانم هم نمی رسد.

این بازیگر مطرح سینما در پایان تصریح کرد:به والله بنده 3 صفحه اول  داستان این خانم را خواندم و به نظرم بچه گانه امد و دیگر تمایلی به خواندن ادامه آن نداشتم فکر می کنم این جنجال اخیر پشت پرده سیاسی دارد که به زودی آن را برای مردم بازگو می کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها