کد خبر: ۱۲۹۷۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
لیگ برتر - در روزهای اخیر شایعه شده که زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان از باشگاه راپیدوین اتریش پیشنهاد همکاری دریافت کرده و علاقه‌مند است در این تیم مربیگری کند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسول خوروش سرپرست سپاهان در مورد اينكه آيا باشگاه سپاهان از پيشنهاد راپيدوين به كرانچار اطلاع دارد مي گويد: «ما هم از طريق رسانه ها از اين موضوع مطلع شديم و اطلاعات باشگاه سپاهان در مورد پيشنهاد راپيدوين به كرانچار رسمي نيست. ما تا به حال در اين خصوص با اين مربي حرفي نزديم و كرانچار هم صحبتي انجام نداده است.»
او در مورد اينكه آيا كرانچار همكاري اش را با سپاهان ادامه خواهد داد تاكيد مي كند:«صحبت هايي را با اين مربي انجام داديم و تمايل داريم كه او بماند، از طرفي كرانچار هم تمايل دارد كه همكاري اش را با باشگاه ادامه دهد و اين خواست دو طرف است. ما به كرانچار گفتيم كه برنامه هايش را به باشگاه بدهد كه او قبلا گفت بعد از پايان ليگ اين كار را انجام خواهد داد،البته شايد او قبل از پايان ليگ برتر برنامه هايش را به باشگاه ارائه دهد. از طرفي باشگاه سپاهان هم به ثبات مربي اعتقاد دارد و وقتي يك نفر را به عنوان سرمربي انتخاب مي كنيم قرار نيست كه بعد از 8 هفته او را بركنار كنيم. اگر قرار به اخراج زودهنگام مربي باشد بايد ايراد كار را در خودمان جستجو كنيم.»
سرپرست سپاهان در پاسخ به اين سوال كه بحث شكايت از مجيدي به كجا رسيد تاكيد مي كند: «ما قبلا در اين مورد حرف هاي مان را زدين ولي نظر كميته انضباطي اين است كه بدون ورود به مسائل مالي، فسخ قرارداد بازيكنان خارجي استقلال انجام شده است. در ضمن اين كميته مي گويد كه مجيدي به جاي توزي وارد ليست استقلال شده است. البته ما به اين شيوه فسخ قرارداد معترض هستيم و قرار شده كميته انضباطي هم آن را بررسي كند و ما منتظر حكم هستيم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها