کد خبر: ۱۲۹۶۱۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
چند بازیکن بزرگ استقلال هستند که انتظار رفتن قلعه‌نويي را مي‌کشند، اتفاقی که قهرماني امير را تلخ می کند.

جام ورزشی؛ اين روزها در استقلال بيش از هر چيز همه از رفتن يا ماندن امير قلعه‌نويي براي فصل بعد صحبت مي‌کنند. سرمربي‌اي که پس از 3 فصل دوري از اين تيم به جمع آبي‌پوشان بازگشت و اکنون نيز در آستانه قهرمان کردن اين تيم است. قلعه‌نويي اين فصل به خوبي توانست از پس تيم پرحاشيه استقلال بربيايد و اين تيم را بدون کمترين نوسان در صدر جدول نگه داشت. در ليگ قهرمانان آسيا هم تقريبا صعود استقلال قطعي است و اکنون تنها براي صدرنشيني در گروه مي‌جنگند.


اين موفقيت‌ها براي امير قلعه‌نويي حکم پيروزي را داشت. پيروزي‌اي که پس از دوري از اين تيم و متهم‌شدن به اين که به خاطر پول استقلال را ترک کرد و به سپاهان رفت، براي قلعه‌نويي بسيار شيرين خواهد بود. اما اين شيريني براي اين سرمربي باز هم در حال تلخ شدن است.


* بازيکنان بزرگ مي‌خواهند امير برود
هر چند هيئت مديره استقلال خواستار تمديد قرارداد او هستند اما گويا علي فتح الله زاده راضي به اين کار نيست. حتي او در يک مصاحبه اعلام کرده بود که انتخاب سرمربي بر عهده هيئت مديره نيست، بلکه مديرعامل سرمربي را مشخص مي‌کند. البته فتح الله زاده اعلام کرد دوست دارد قلعه‌نويي در استقلال بماند اما از شواهد پيداست که او مخالف اين کار است.


در اين خصوص نيز شنيده شده بيشتر بازيکنان بزرگ اين تيم که در تصميم‌گيري‌ها شرکت مي‌کنند، از فتح الله زاده خواسته‌اند که قرارداد قلعه‌نويي را تمديد نکند. اين بازيکنان که اين فصل در نتيجه‌گيري استقلال هم تاثير زيادي داشته‌اند به فتح الله زاده اعلام کرده‌اند در صورت ماندن قلعه‌نويي استقلال را ترک خواهند کرد.


اکنون نيز بيشتر آن‌ها پايان فصل و رفتن قلعه‌نويي را انتظار مي‌کشند و گويا بار ديگر اين مربي بايد از هوادارن استقلال خداحافظي کند. البته خود قلعه‌نويي هم چندان بي‌ميل به اين کار نيست و گويا براي فصل آينده مي‌خواهد به يکي از پيشنهادهاي خوبش پاسخ مثبت بدهد. قلعه‌نويي اين فصل با رقم کمي با استقلال قرارداد بست و از نظر مالي متضرر شد، به همين دليل براي فصل آينده مي‌خواهد به جايي برود که بتواند از نظر مالي هم تامين شود.


* نکونام، رحمتي، مجيدي و ...
درباره اين که چه بازيکناني مي‌خواهند فصل آينده استقلال را ترک کنند، باز هم اخباري منتشر مي‌شود. اين که رحمتي با سپاهاني‌ها صحبت کرده و شايد هم راهي تراکتورسازي شود. نکونام شايد به کشورهاي حوزه خليج‌فارس برود و باقي بازيکنان هم به همين شکل، اما اين اتفاقات در صورتي خواهد افتاد که قلعه‌نويي در استقلال ماندني شود. در ميانه‌هاي فصل اختلافات نکونام و رحمتي با قلعه‌نويي به نوعي عيان شد.


فرهاد مجيدي هم که تنها با فشار هواداران به اين تيم بازگشت و اکنون جمعي از اين بازيکنان در جبهه‌اي قرار دارند که خواهان رفتن قلعه‌نويي هستند. در این بین نباید از اختلافات جباری و صادقی با قلعه نویی هم گذشت.

 

در اين خصوص شخصي نزديک به نکونام مي‌گويد: «جواد با ماندن قلعه‌نويي در استقلال از اين تيم مي‌رود و به نظر مي‌رسد رحمتي هم همين تصميم را داشته باشد. البته بايد بگويم مجيدي با استقلال قرارداد دارد و نمي‌خواهد استقلال را ترک کند اما رفتن قلعه‌نويي بدون شک به سود او خواهد بود. مجيدي با فتح الله زاده قرارداد يک و نيم ساله امضا کرده و با قلعه نويي و بدون او فصل بعد در استقلال خواهد ماند اما رفتن قلعه‌نويي براي او ايده‌آل‌ترين تصميم است.»
خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
برای شما متاسفم با این خبر های الکیتون میخواین استقلال بره توو حاشیه جواد که گفته 2ساله دارم میمونم فرهادم اگه مشکلش حل نمیشد برنمیگشت رحمتی هم بازارگرمیه وگرنه استقلال میمونه حالم از خبرگزاریتون بهم خورد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها