از ایران تا لبنان، صدای همدلی و کمکرسانی
در هنگام انتخاب این محصول، به جای آنکه مشتری تعیین کند چه رنگی از دستگاه را میخواهد، از او پرسیده میشود که دلش می خواهد از کدام سنگهای قیمتی در ساخت آن استفاده شود. اگر هم دلش صفحه کلیدی با روکش الماس بخواهد، کافی است بگوید تا در اختیارش قرار بگیرد.
شاید یکی از سختترین بخشهای کار این شرکت، یافتن مشتری برای محصولاتش باشد ولی از آنجایی که تعداد کمی شرکت لپ تاپ های 1 میلیون دلاری می سازند، هر کس خواهان آن باشد خیلی زود گذرش به لوواگلیو خواهد افتاد.