کد خبر: ۱۲۹۲۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
نامزد احتمالی انتخابات ریاست‌ جمهوری گفت: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری به آمریکا نشان می‌دهد که آنان به آخر خط و خانه آخر در سیاست تقابل با ایران رسیدند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر متکی در مراسمی که در مسجد محمد رسول‌الله (ص) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: فشارهایی که دشمنان علیه ایران از جمله افزایش تحریم تحمیل کردند، موجب شد تا امسال از سوی مقام معظم رهبری حماسه سیاسی نام بگیرد.

متکی بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا در سیاستش به این جمع‌بندی رسیده که ایرانیان به آخر خط و خانه آخر رسیده‌اند و اگر فشارها به ایران افزایش یابد، آنان شکست خورده و تسلیم می‌شوند؛ این همان سیاستی است که 34 سال تعقیبش می‌کردند.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌ جمهوری ابراز داشت: آمریکا در چهار ماه قبل از انتخابات مجلس نهم بیان کرد که کمتر از 30 درصد مردم ایران در این انتخابات مشارکت می‌کنند و با وجود گرانی،‌ تورم و بیکاری که در ایران وجود دارد مردم در این انتخابات شرکت نمی‌کنند ولی مردم ایران در انتخابات مجلس نهم نشان دادند که این طور نیست.

این مسئول عنوان کرد: دشمنان انتظار دارند که مردم در انتخابات شرکت نکنند، ولی در این راستا رهبر فرزانه انقلاب که شرایط را رصد می‌کنند برای نشان دادن شکست دشمنان بیان کردند مردم باید این انتخابات را به حماسه سیاسی تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی دو دستاورد مهم دارد، ابراز داشت: مردم ایران با خلق این حماسه با صدای رسا به دشمنان اعلام می‌کنند که این ملت شکست‌ناپذیر بوده و در همه صحنه‌ها حضور دارد.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌ جمهوری متذکر شد: چند سالی است که در آمریکا سیاستمداران خطاب به دولتشان از توطئه‌های 34 ساله و انواع تهدیدها، هجمه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها علیه ایران انتقاد می‌کنند.

وی ادامه داد: سیاست‌مداران سابق آمریکا می‌گویند سیاست تقابل شما با ایران چه نتیجه‌ای داشته است، 10 سال است که به ایران در انرژی هسته‌ای فشار می‌آورید و ایران در این مدت به دستاوردهای خودش رسیده و حتی نشانه‌ای از تسلیم شدن را نشان نداده، این فضا چند سالی است که در آمریکا به وجود آمده است.

وی ادامه داد: حضور مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری به آمریکا نشان می‌دهد که آنها در سیاست تقابل با ایران به آخر خط رسیده و اگر عاقل باشند در حوزه تعامل با ایران وارد می‌شوند و این باید در عمل باشد نه در شعار که تحقق این امر پیام دیگر تحقق حماسه سیاسی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها